Eerste deel wel hoorquote:
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vooroordelen....en dan nog lieke-fan, alsjeblieft
OKquote:
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Even verder lezen, en dan zie ik graag nader commentaar.
Jij bent nou eenmaal niet te helpen, dat is me al vaker opgevallen, en ik zal ook geen moeite doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een keer gelezen maar ik zie nog steeds aleen maar vooroordelen![]()
saaier dan de streamsquote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo'n acte is verder niet spannend. Gewoon een hele saaie notarieele acte, die aan de huweliijks-acte wordt bijgevoegd. De notarieele actie is al te voren gepasseerd. De trouwerij verandert er niet door .......
Ik wil die 8 kantjes van Cora ook best zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
saaier dan de streams
laat ons daar over oordelen... kom op met die notaris![]()
je betaald toch niet he?/ zonde danquote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
Er is vandaag gewoon helemaal nix gebeurt in de kooi.
Moesten ze trouwens vandaag niet naar het optreden van het bandje van Juf Judith?
Nee das COPS....Comments on posts and streamersquote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
Betekent COS nu "Commentaren op de streams" of "Commentaren op de streamers"![]()
en ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
Natas heeft Melissa net ff uitgelegd dat ze een hoer is genoemd(door Lieke blijkt nu)
Melissa doet ook echt helemaal niks! Een paar drankjes inschenken....... en ze is nog te lui om de glazen op te ruimen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar wat doet Melissa daar eigenlijk nog..vind die regels omtrend personeel echt raar....zou ze allemaal ontslaan stel stakkers...bijna allemaal dan...er zijn er een paar pffff....echt te bijdehand voor woorden..
Gaan ze kikkers vangen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
Minirelletje? Melissa komt verhaal halen over het hoer noemen door Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |