155? ik haalquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef Scooter1 het volgende:
De Laptop woont op stand in 't Gooien heeft 2 PCMCIA slots.
Je hebt een dealquote:
Euhm...welk emailadres? Staat niet in je profielquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:52 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Je hebt een deal
Je kan me mailen voor de verdere afhandeling![]()
quote:De inbox "scooter1" is niet beschikbaar
Sorry mijn fout doe maar ....quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...welk emailadres? Staat niet in je profiel
PM lukt ook niet:
[..]
de kick indiceert dat ie nog niet verkocht isquote:Op zondag 27 mei 2007 17:35 schreef Buakaw het volgende:
kick? is ie verkocht of niet?
Een beetje dubbel dan, inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
de kick indiceert dat ie nog niet verkocht is
Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen. Hij zou dinsdag of woensdag bellen (vorige week), maar heeft dat niet gedaan. Ik hou de laptop dan nog even voor hem gereserveerd.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:57 schreef swollywood het volgende:
Voor zover ik begrepen heb is er de afspraak gemaakt dat mijn broertje hem komende week bij je ophaalt.![]()
Op welk adres kan ik je mailen dan hebben we een deal en uiteraard kan je 'm werkend zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef buggie het volgende:
160 hier geboden (Ophalen geen probleem)
edit: valt hij werkend te zien?
micha.k [staartje] gmail.comquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Op welk adres kan ik je mailen dan hebben we een deal en uiteraard kan je 'm werkend zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |