THNX voor je uitleg. Ik had het inmiddels ook al met zoonlief besproken en die vond het allemaal niet echt zijn genre qua muziek. En je moet tenslotte áls je een bandshirt draagt wel een beetje de muziek leuk vinden he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Hollenthon: Bombastische metal met klassieke tinten, doet enigszins denken aan Therion.
Leaves' Eyes: Gothic metal met oude zangeres van Theatre of Tragedy (min of meer het zelfde genre als Within Temptation).
Gary Jules: Singer/songwriter, had een hit met Tears for Fears' Mad World.
My Dying Bride: Sublieme doommetal.
Callenish Circle: Melodieuze deathmetal, Nederlandse band. Tegenwoordig doen ze het erg goed in het buitenland, dit shirt stamt nog uit de beginperiode.
Tristania: Een van de betere gothic metalbands uit Noorwegen.
Apocalyptica: Metal op cello!
Anathema: Vroeger gothic/doom, tegenwoordig melancholische pop/rock. Dit shirt is van de een na laatste cd.
Als je van de bands wat wilt horen zou je eens op YouTube moeten kijken, daar is genoeg te vinden!
Daar begint het wel naar uit te zien...quote:Op zondag 13 mei 2007 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
dus ik hoop dat de kindjes in Africa er binnenkort zeer cool bijlopen![]()
Ik check zo mijn bankrekening, eergisteren stond het er nog niet op in ieder geval...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef knars het volgende:
Heb je mn centjes al binnen?
Jij ook!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:34 schreef knars het volgende:
Ze vielen vanmiddag door de brievenbus, dank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |