quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef sanger het volgende:
Dus alleen de Over..... nog?
Eendracht Toewijding Overleg Samenwerkingquote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef methan het volgende:
Nog niet ok . nog een gok dan.Eendracht en Toewijding en overleg en samenwerkend
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef PhysicsRules het volgende:
antropologist?
MadMaster 2quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef PhysicsRules het volgende:
antropologist? PhysicsRules+1
PhysicsRules
= géén Nederlands woord.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef PhysicsRules het volgende:
antropologist?
De mijne was vlgs.mij ook niet helemaal goed.(Samenwerkend- samenwerking) Dus moest wel even soepel zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:29 schreef PhysicsRules het volgende:
hm, ok. Dank je, alhoewel ik vind dat mijn antwoord niet helemaal goed is, RB's antwoord is echt het juiste.
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef RoofingBurner het volgende:
in het begin is het veel raspen over snaren en tokkelen met die kleine vingertjes. Laatst had ze een concert en zaten we trots in het publiek. Ik speel zelf piano en het volgende concert gaan we samen een nummer ten gehore brengen.Dat wordt studeren voor deze jongen.
![]()
quote:Sig van PhysicsRules:Wordt papa O/ (22 augustus 2007)
quote:
Ja hoor, een forum vol fans!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Cootz het volgende:
Mannenkoor Karrespoor?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Koen Flink?
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Koen Flink?
I'ts all the same to me.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef PhysicsRules het volgende:
* morrelt *
* maakt aangestalten te protesteren *
* bedenkt zich nog eenmaal *
* laat maar... *
* PhysicsRules denkt: "You win one, you lose one...
![]()
Door Gigadiarree Afgevallen?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarvoor staat de afkorting DGA?
Omdat niet Koen Flink maar zijn rol Opa Buys burgemeester was.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
I'ts all the same to me.
Waarom dit protest?
Oh, is dat utquote:Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Omdat niet Koen Flink maar zijn rol Opa Buys burgemeester was.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DGA = Directeur GrootAandeelhouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |