Aaaah fok!! Is die zo oud geworden?? Zo heb ik hem niet in mijn hoofd. Is het Leonard Cohen????? Nee, zeg me dat het n iet zo is!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:36 schreef broer het volgende:
Nou, goed. Hij heeft ook een heel beroemde blauwe regenjas.
Och, ik vind zijn uitstraling wel erg mooi. Sereen, rustig.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weiger hem zo in mijn hoofd te krijgen! Ik wil hem herinneren als op de hoes van essential!!!
Nee. Er zijn artiesten die mogen niet oud worden, althans niet zo eruit zien! Geldt ook voor degene die ik nu in mijn vraag hebquote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Och, ik vind zijn uitstraling wel erg mooi. Sereen, rustig.
Aaaah jawel!! Je weet het wel!! In zijn hoogtijdagen verfde ie altijd een witte streep horizontaal over zijn gezicht!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:56 schreef broer het volgende:
Ik weet het niet, ER. Ik denk dat hij tot morgen blijft staan. Of tong moet nog binnenvallen.
'Stand and deliver'quote:
Ik kan het zingen (als ik kon zingen), maar dan nog weet ik de band niet. Laat staan de persoon over wie je het hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
'Stand and deliver'
Was de grootste hit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |