Ja, ik weet niks van kinderen en ik wil ze ook niet...quote:Op maandag 7 mei 2007 09:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben ik erg generaliserend bezig als ik zeg 'voor vrouwen een makkie'![]()
Wacht maar tot je eierstokken beginnen te tikken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja, ik weet niks van kinderen en ik wil ze ook niet...
Natuurlijk!quote:
Elba ?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Zal Engeland wel zijn, gezien de relatie.
ja Nederlandse afkorting met een Engelse equivalent.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef steekbal het volgende:
moeilijk hoor, staat de voor Nederlandse ?
juist, Nederlandse variant op NIMBY. methan +1quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef methan het volgende:
zalf of afkorting ? Niet in mijn voortuin en achtertuin
MadMaster 2quote:
ja, in de Jordaanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef methan het volgende:
In Amsterdam?
die dus. SaskiaR +1quote:Op maandag 7 mei 2007 11:16 schreef SaskiaR het volgende:
theo thijssen?
En wat dacht je dan preciesquote:Op maandag 7 mei 2007 11:19 schreef SaskiaR het volgende:
Ik dacht dit een kwartier geleden ook alspelvertraging....
quote:(March 27, 1927 – April 27, 2007), known to close friends as “Slava”, was a cellist and conductor. He is widely considered to have been one of the greatest cellists of the twentieth century.
in het begin is het veel raspen over snaren en tokkelen met die kleine vingertjes. Laatst had ze een concert en zaten we trots in het publiek. Ik speel zelf piano en het volgende concert gaan we samen een nummer ten gehore brengen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in het begin is het veel raspen over snaren en tokkelen met die kleine vingertjes. Laatst had ze een concert en zaten we trots in het publiek. Ik speel zelf piano en het volgende concert gaan we samen een nummer ten gehore brengen.Dat wordt studeren voor deze jongen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |