ik had er nog wel eentje open...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf jongetje, hier ga jij de rest van de avond voor boeten.![]()
* chips pakt
En als jij een uurtje je gezicht niet laat zien, loopt 'ie weer moord en brand te gillen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die andere was beter maar die Kutnewbie Schnitzel was weer zo geil op zijn OP-creatie dat hij onze afspraken van gisteravond weer vergeten was en zelf weer eens veel te vroeg een nieuwe SC opende
Zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kluppie, lieverd.![]()
zo, die kostte tamelijk veel moeite om te typen. Nu snel een glas wijn achterover gieten en posten dit kreng.![]()
OP-tutten noem je dat...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker deze SC maar gewoon dicht, de mijne heeft een betere TT en een betere OP
En dan te bedenken dat ik weg was omdat ik de kid ff moest helpen omdat hij een week weggaat...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En als jij een uurtje je gezicht niet laat zien, loopt 'ie weer moord en brand te gillen.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haal die bagger eens uit m'n water![]()
Watervervuiling![]()
Gooi 'm open zou ik zeggen...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
Het wordt tijd dat er een parallel SC komt. Deze staat dan voor Silly Cult en de andere gewoon voor Slow Chat.
Zal ik jou eens op dat strand van Gert planten ?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
Het wordt tijd dat er een parallel SC komt. Deze staat dan voor Silly Cult en de andere gewoon voor Slow Chat.
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op dat strand van Gert planten ?![]()
een brandnetel op het strand vindt Gert vast niet erg...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op dat strand van Gert planten ?![]()
Maar!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jou hoef ik niet meer in m'n water... of waar dan ook in for that matter![]()
Hij moet na dit weekend met al die vrouwen op t strand toch al op de blaren zitten...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een brandnetel op het strand vindt Gert vast niet erg...
OK....quote:
Ik heb toch jouw OP overgenomen!?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt van me hield dan kon je strakke afspraken wel ff 20 uur onthouden
Hoe oud is de weekweggaander en waar gaattie naar heen? Schoolreis toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik weg was omdat ik de kid ff moest helpen omdat hij een week weggaat...
pwntquote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
OK....![]()
Heúúúúúl gefeliciteerd dan, met deze schitterende, zwaarverdiende overwinning!!!![]()
![]()
![]()
En daar blijft het bij hoor! Ik ga niet wéér slechts gehuld in een ajaks-slip op het leidseplein roepen dat "jullie de beste zijn". Dat was ooit eens een domme weddenschap. Nooit weer.![]()
dat eilandje gaat hij lesbos noemen... let op mijn woorden...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet na dit weekend met al die vrouwen op t strand toch al op de blaren zitten...
Blaat, blaat, blaat, het gaat om het principequote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch jouw OP overgenomen!?
Gert heeft de TT toch aangepast?!
WAT WIL JE NOU?!![]()
This isn't madness..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat eilandje gaat hij lesbos noemen... let op mijn woorden...
You go girl!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt van me hield dan kon je strakke afspraken wel ff 20 uur onthouden
Hij spartelt teveel. Jij wilt een lief volgzaam jongetje.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat, blaat, blaat, het gaat om het principe![]()
* levendige fantasie heeftquote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
OK....![]()
Heúúúúúl gefeliciteerd dan, met deze schitterende, zwaarverdiende overwinning!!!![]()
![]()
![]()
En daar blijft het bij hoor! Ik ga niet wéér slechts gehuld in een ajaks-slip op het leidseplein roepen dat "jullie de beste zijn". Dat was ooit eens een domme weddenschap. Nooit weer.![]()
Jij mag de volgende toch opengooien!?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blaat, blaat, blaat, het gaat om het principe![]()
Ga jij weer 's gewoon onschuldige meisjes naar je nuecqeiland lokken!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Ze hadden joú in DGK moeten zetten!
Dat laffe geneuk daar altijd, drie minuten na een daverende ruzie.![]()
doe er maar een touaregje bij...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
Poloniums ava biedt wel perspectieven ^_^
compleet met getoupeerd haar, schoudervullingen en buttons?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe oud is de weekweggaander en waar gaattie naar heen? Schoolreis toch?
Volgende maand ga ikzelve een lang weekend Texel met een cluppie, herleven de jaren 80 ook weer.![]()
Ik denk dat je het niet goed begrijpt..... het is een kwestie van gemaakte afspraken...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij spartelt teveel. Jij wilt een lief volgzaam jongetje.
Ik begrijp dat soort dingen.
Zeg ik toch. Hij gaat spartelen. Jij wilt gehoorzaamheid.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed begrijpt..... het is een kwestie van gemaakte afspraken...
Ik kan toch ook wel eens wat vergeten!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed begrijpt..... het is een kwestie van gemaakte afspraken...
15½ en ze gaan naar Chamonix (Mont Blanc)quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe oud is de weekweggaander en waar gaattie naar heen? Schoolreis toch?
Volgende maand ga ikzelve een lang weekend Texel met een cluppie, herleven de jaren 80 ook weer.![]()
Spartelen mag, daarmee maak je afspraken, als deze afspraken echter gemaakt zijn dan staan ze.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg ik toch. Hij gaat spartelen. Jij wilt gehoorzaamheid.
En verliefd worden op elke jongen die je tegenkomt...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
compleet met getoupeerd haar, schoudervullingen en buttons?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |