abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 16:41:07 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49105698
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:36 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Als PSV hem gewonnen had was het natuurlijk een grote prijs geweest.
Nog gefeliciteerd met het aanblijven van Koeman trouwens, die maakt de club kapot.
Nee hoor. Maar kampioen + beker is daarnaast natuurlijk wel weer leuk

Ajacieden zouden zichzelf eens in de underdog positie moeten benaderen. Mag ook wel nadat de concurrent 3 jaar op rij kampioen wordt. Maar ze leren het nooit

Misplaatste arrogantie

Volgend jaar wordt Ajax zeker kampioen nu de leegloop bij PSV gaat beginnen, net als voorgaande jaren
Als je Ajax gisteren zag spelen is de kans zelfs nog veel groter dat AZ er met het kampioensschap vandoor gaat
  maandag 7 mei 2007 @ 16:43:10 #77
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49105785
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar kampioen + beker is daarnaast natuurlijk wel weer leuk

Ajacieden zouden zichzelf eens in de underdog positie moeten benaderen. Mag ook wel nadat de concurrent 3 jaar op rij kampioen wordt. Maar ze leren het nooit

Misplaatste arrogantie

Volgend jaar wordt Ajax zeker kampioen nu de leegloop bij PSV gaat beginnen, net als voorgaande jaren
Als je Ajax gisteren zag spelen is de kans zelfs nog veel groter dat AZ er met het kampioensschap vandoor gaat
Misplaatste arrogantie daar kunnen ze in Eindhoven nu anders ook wat van. Ik ben het wel met je eens dat ze bij Ajax wel eens wat een TE grote bek hebben. En AZ kampioen ? nee ze zijn nog niet volwassen genoeg, bovendien gun ik het ze niet. Wel meer dan psv maar oke.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 7 mei 2007 @ 16:47:53 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49106017
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Misplaatste arrogantie daar kunnen ze in Eindhoven nu anders ook wat van. Ik ben het wel met je eens dat ze bij Ajax wel eens wat een TE grote bek hebben. En AZ kampioen ? nee ze zijn nog niet volwassen genoeg, bovendien gun ik het ze niet. Wel meer dan psv maar oke.
Die arrogantie in Eindhoven ging inderdaad ook te ver dit jaar (winterbanden, kampioensshirtjes maanden geleden etc.). Voor het eerst dat ik dit bij PSV zie trouwens Hoop ook voor het laatst.

Verder denk ik dat iedere Ajax of PSV fan AZ liever kampioen ziet worden dan de (uit historisch oogpunt geziene) concurrent.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:51:22 #79
160473 Rossoneri
pi_49106163
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die arrogantie in Eindhoven ging inderdaad ook te ver dit jaar (winterbanden, kampioensshirtjes maanden geleden etc.). Voor het eerst dat ik dit bij PSV zie trouwens Hoop ook voor het laatst.

Verder denk ik dat iedere Ajax of PSV fan AZ liever kampioen ziet worden dan de (uit historisch oogpunt geziene) concurrent.
Mja dat is zo maar ook logisch. Aan de andere kant als AZ zo doorgaat wordt het natuurlijk ook een historische concurrent voor Ajax en Psv (en hopelijk Feyenoord) maar dan moeten ze eerst een keer prijzen zien te winnen, alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
AJAX AJAX AJAX!!
  maandag 7 mei 2007 @ 16:54:23 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49106285
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Mja dat is zo maar ook logisch. Aan de andere kant als AZ zo doorgaat wordt het natuurlijk ook een historische concurrent voor Ajax en Psv (en hopelijk Feyenoord) maar dan moeten ze eerst een keer prijzen zien te winnen, alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
Ach, Az kan ook zo instorten na dit jaar natuurlijk....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 mei 2007 @ 17:01:53 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49106601
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach, Az kan ook zo instorten na dit jaar natuurlijk....
Ajax / PSV ook. (zie Feyenoord)
  maandag 7 mei 2007 @ 19:52:43 #82
160473 Rossoneri
pi_49113710
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ajax / PSV ook. (zie Feyenoord)
Nou dat is niet echt realistisch vind je ook niet?

Ajax en Psv hebben nog geld een goed eftal en sportief gezien een redelijk seizoen. Kwa prijzen is Psv landskampioen en Ajax heeft de beker, nog genoeg toekomst perspectief. Feyenoord heeft helaas geen geld meer, een dramatisch seizoen achter de rug geen prijzen en een zwak eftal. Jammer dat het zo is want ik zou het erg jammer vinden dat de enige echte klassiekers in nederland de komende jaren niet zo spannend meer zullen worden.
AJAX AJAX AJAX!!
pi_49120061
Wacht eens even. Wij hebben Beenhakker weer. We worden alsnog kampioen!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 7 mei 2007 @ 23:41:29 #84
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_49125686
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.
Lopen zeiken over Ajax! Hoe bestaat het?!

Als er een club moet klagen dit seizoen dan is het Ajax wel. We zijn kapothard genaaid bij AZ uit. Natuurlijk had Ajax het ook zelf moeten doen, zo realistisch ben ik nou ook wel weer. Maar hoe bestaat het dat een randdebiel nu nog durft te klagen over Ajax. Als ik de TS was zou ik maar niet lopen zeuren. Dat is dit voetbalseizoen overduidelijk aan Ajacieden besteedt, maar wij zijn tenminste niet zo triest om er over door te jammeren. Klasse heet dat, iets wat de TS overduidelijk niet heeft!
sukkel...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 7 mei 2007 @ 23:48:37 #85
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49126022
quote:
Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef Game_Error het volgende:

[..]

meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houden

in 2005 won psv em overigens, en de 2 jaar daarvoor utrecht
Vandaar die strijd gisteren. Omdat niemand die beker wil. Sodemieter toch op mafketel.
pi_49127667
Heitinga
Huntelaar
Davids
Gabri toch wel

Cziommer wat een arrogant eikeltje is dat zeg
De Zeeuw en Jenner waren ook vervelend
pi_49128042
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Tommeke het volgende:
Heitinga
Huntelaar
Davids
Gabri toch wel

Cziommer wat een arrogant eikeltje is dat zeg
De Zeeuw en Jenner waren ook vervelend
Vooral Simon op een nekschot uit, wat een lafbek. Bij het minste of geringste op het veld gaan liggen janken om een kaart.
Moet je, kut?
Adriana (L)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 mei 2007 @ 01:23:08 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_49129080
Ajax ging tenminste lekker fel de duels in. AZ deed daar vrolijk aan mee, maar kwam hier en daar was fysieke kracht tekort
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 mei 2007 @ 07:26:07 #89
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_49130740
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:39 schreef Vandoooorrr het volgende:

[..]

Vooral Simon op een nekschot uit, wat een lafbek. Bij het minste of geringste op het veld gaan liggen janken om een kaart.
hahaha lachertje...

Laat Huntelaar zun voortand maar inslikken... Laffe draak!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_49131199
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.
Lopen zeiken over Ajax! Hoe bestaat het?!

Als er een club moet klagen dit seizoen dan is het Ajax wel. We zijn kapothard genaaid bij AZ uit. Natuurlijk had Ajax het ook zelf moeten doen, zo realistisch ben ik nou ook wel weer. Maar hoe bestaat het dat een randdebiel nu nog durft te klagen over Ajax. Als ik de TS was zou ik maar niet lopen zeuren. Dat is dit voetbalseizoen overduidelijk aan Ajacieden besteedt, maar wij zijn tenminste niet zo triest om er over door te jammeren. Klasse heet dat, iets wat de TS overduidelijk niet heeft!
Dat jullie genaaid zijn door die wedstrijd bij AZ uit....nee, daar klaagt inderdaad helemaal niemand meer over...daar heb ik de afgelopen weken/maanden inderdaad niks meer van gehoord
sukkel...

Man, jullie doen alsof maar twee wedstrijden dit seizoen belangrijk waren: AZ-uit en RKC-uit....alle andere punten die jullie lieten liggen doen er blijkbaar niet eens toe. Zelfs Bassie jammerde nog minder dan jullie
pi_49197525
az die denkt dat ze topclub zijn

historie is niet te koop
pi_49197864
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:06 schreef mexfex het volgende:
az die denkt dat ze topclub zijn

historie is niet te koop
Jammer alleen dat de toekomst belangrijker is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:27:12 #93
62913 Blik
The one and Only!
pi_49198385
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Tsja Ajax heeft nog nooit uitgeblonken in sportiviteit. Ajax-spelers zijn iha er vaak geniepig en daardoor krijgen ze voor een topclub ook veel kaarten
Over het algemeen heeft Ajax juist een stuk minder kaarten dan de andere topploegen, dat dat dit jaar andere was zegt niks
pi_49198800
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Blik het volgende:

[..]

Over het algemeen heeft Ajax juist een stuk minder kaarten dan de andere topploegen, dat dat dit jaar andere was zegt niks
Misschien ook omdat er minder snel kaarten aan grote ploegen worden gegeven. Dit jaar hebben jullie Davids aangetrokken en dat is gewoon een soort verdubbelaar qua kaarten.
pi_49553474
Ik vind Heitinga wel sportief eigenlijk, hij feliciteert de PSV supporters met het behaalde kampioenschap door het kampioenshirt omhoog te houden!

Mokumrulez dacht er anders over, volgens hen waren dit de Ajax kampioenshirts..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')