Kenker, had em op zijn bek gestampt. Wat een mongoolquote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zow, fighter staat binnen..moet echt wat bikken zo
[..]
we rijden ri. nimwegen (zouden Rib-i daar meeten) gaan over een KB de A15 op..komt er een motoragent op dat moment onderaan het blad onze kant op. had em gezien doesch roeschtig aan maar
komt ie naast me rijden en wijzend naar beneden..dus ik:![]()
![]()
--> meekomen![]()
begint een partij te blaffen tegen mein het begin dacht ik, ok laat hem maar ik doe gewoon normaal en probeer normaal te antwoorden..maar halverwege mijn antwoorden blaft hij er telkens doorheen dus ik begin geirriteerd te raken
![]()
preek: dat ding daaronder is een gevaar, als die loskomt dan is het gebeurd..kentekenplaat hangt te schuin, geen knippers, wat is dit voor een bouwpakket?? en veel meer van dat soort bs, ben de helft vergeten..maar probeerde uit te leggen dat dat loshangende 'ding'
[afbeelding]
nog vast zat toen ik vertrok..kreeg de kans nietkentekenplaat; vertelde van zijn collega maar blafte er gvd
weer doorheen. als jij zo vervelend blijft doen kan ik dat ook, laat ik hem nu wegslepen en stuur ik hem naar het RDW!! boetes die je nu al kunt krijgen zijn bladiehblablabla is in totaal al zoveel en zoveel euro, waar je heel wat andere leuke dingen mee kan doen!! watte vakking vak
heb ik nu voor een hitler aan me broek hangen
gaat die vrolijke vriend van youssef ook nog es voor zijn neus aan me achterrem zitten, die het dus niet doeten het leek erop alsof hij dit ook nog wilde melden
![]()
ging gelukkig goed
[afbeelding]
enniewee, kwam met een waarschuwing wegding moest er wel af voordat we verder gingen. maar ff bij Total verderop geprobeerd
[afbeelding]
..maar imbus vd bout was te grootwidle toen tiewraps kopen maar hadden ze niet, klant hoorde dat en zei dat ie nog wel had liggen
ding vastgemaakt en bij total nog ff gehengt
![]()
maar echt, kenkerkenkerwoutehblaffen doet ie gvd maar tegen zijn hond/bitch watever
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre, pimber + achterrem
En wie is die derde turk? Nog een broer van pimber?![]()
Achja, het is wel veiliger dus gewoon even volhoudenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Geerd het volgende:
Ik ben dat 25kw nu al scheit zat tot de 100 gaat nog wel maar dan p00p.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtf..wist ik ook niet, ik dacht telkens waar blijft ie noupoobauto's in de weg ofzo
had er wel zin anquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, had em op zijn bek gestampt. Wat een mongool
dat was niet pimb, maar die 3equote:Maarre, pimber + achterrem
Oh, las per ongeluk die vrolijke vriend van een youssefquote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had er wel zin an
[..]
dat was niet pimb, maar die 3e
Andere motor kopenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:20 schreef Geerd het volgende:
Met schakelen op "hoge" toeren krijg ik vaak zoon tok als je het gas los laat en dan weer gas geeft.
Dat de ketting weer strak komt te staan.
Hoe vermijd ik dit lijkt me niet echt lekker voor bepaalde onderdelen.
Heb ook al gebrpobeert om in de helft van de koppeling te schakelen, dat gaat al wel wat beter maar..
Vooral in zijn 1 naar 2 @10000 b.v. en 2 naar 3 daarna gaat het al soepeler.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:20 schreef hicham het volgende:
[..]
En jij zo van; haha ik heb geen haar dus je hoeft me ook niet te föhnen [afbeelding][afbeelding]
Tjeh pimber geilend kijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
cheeky bastards
op zich goed dat ie me aan de kant zettestel dat ie echt los was geraakt
nog wat pics:
[afbeelding]
Boeiendquote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
In een slowchat op posts van bijna 24 uur geleden reageren![]()
Dank uquote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als enige wél teruglezen
hoe dan ook, feli![]()
Ja, want normaal ben ik helemaal geen nerd die alles terug leestquote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij wil alleen ff kijken wie hem allemaal gefeliciteerd hebben, en om het niet zo op te laten vallen reageert hij op wat andere zut
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, zo te zien reageert hij niet alleen op zut
Niet zo zeiken man, als je me goed genoeg kent om mijn oren te blesseren ken je me ook goed genoeg om niet zo te miepenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echt geen grappenkost me ook moeite normaal te antwoorden op jou, laat staan te feli-en
![]()
pooblapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |