je hebt ook een elsctrische Thomastrein trouwens, bij selintoys dacht ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef Lois het volgende:
OE TVP! Eva wil voor haar verjaardag een Thomastrein dus wij moeten ons ook eens gaan verdiepen in de houten treinbanen.
Elektrisch treintje met afstandbediening klinkt ook geweldig gaaf Belana,
Die heb ik laatst ook bij Bart Smith gezien.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Belana het volgende:
[..]
je hebt ook een elsctrische Thomastrein trouwens, bij selintoys dacht ik
edit: ja, kost 23,95 past op brio houten treinbanen e.d.
Oh ja, van de Hema hebben wij ook ooit eens een doos gekocht, zat echt héél veel in, voor weinig geld!! Het past allemaal, alleen die van de Hema kun je niet omdraaien (kun je maar aan één kant van de rail rijden) en je hebt wel kleurverschil. Duurdere treinstukken zijn niet persé beter, het spul van Brio ging net zo snel splijten. Maar het wordt hier ook zeer intensief gebruikt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:05 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel erg handig, dat het spul op elkaar past. Zie je het verschil tussen de verschillende banen goed?
Brio is bij ons een tikje donkerder dan de andere varianten, het is ook iets harder hout volgens mij. Ikea werkt met plastic verbindingsstukjes en dat zie je natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:05 schreef YPPY het volgende:
Dat is wel erg handig, dat het spul op elkaar past. Zie je het verschil tussen de verschillende banen goed?
Mijn ouders weigeren categorisch de mijne af te staanquote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef chacama het volgende:
Fleur speelt met mijn oude houten Brio-trein.
Hier hebben ze het er nu al over:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:32 schreef anneja het volgende:
[..]
Mijn ouders weigeren categorisch de mijne af te staan
Die Thomastreinen van Bart Smit zijn dus niet elektrisch. Je moet ze zelf rondduwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook bij Bart Smith gezien.
gevonden
Zo ziet het er wel uit!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef bixister het volgende:
dat ziet er leuk uit zeg schatje! en voor de kenners onder ons, zou dit dan ook weer aansluiten op hema/ikea/e.d. spoorwegstukjes?
Ja!! Verslavend gewoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo, schatje, dat is een mooie!
[afbeelding]
Wij hebben thuis de plastic batterijenThomas van Tomy en een paar setjes van Ikea. Helaas is uitbreiding voor deze specifieke Thomas-set nergens te vinden, althans niet in de prijscategorie van de set die wij hebben (16 euro). Het Thomasspul wat ze hebben bij BartSmit is van een ander formaat
Het grappige is dat de batterij-Thomas gewoon op de Ikea-rails kan rijden, al heeft ie wel wat moeite om de bruggen op te komen, vooral als ie wagons moet trekken.
Treinen zijn leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |