Wij kunnen ook meeluisteren hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Sinouh heb een penal gestopt dit jaar
Mooi scenario jaquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoop dat Stam een penal mist. Verschrikkelijke vent!
Dembele miste in eerste instantie uit tegen Newcastle.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef Timmehhh het volgende:
Ik denk dat Az toch betere penaltynemers heeft
Koevermans, Shota, dembele en wie nog meer?
Bij Ajax klaas jan en?
Perezquote:Op zondag 6 mei 2007 20:40 schreef Timmehhh het volgende:
Ik denk dat Az toch betere penaltynemers heeft
Koevermans, Shota, dembele en wie nog meer?
Bij Ajax klaas jan en?
Via de kop van Sinouh die dan niet meer verder kan!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef RayMania het volgende:
Stam moet schieten, en dan keihard raak, om Euro 2000 te vergeten.
die van shota ook dat scheeltquote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
De scheids zijn Engels is weer lekker steenkolenengels.
En dan moet Koef in het doel!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Via de kop van Sinouh die dan niet meer verder kan!
quote:
Spannend. Sowieso gaat v. Gaal of HTC zeggen dat ze de hele wedstrijd de betere ploeg waren als ze verliezen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef Nood-kloon het volgende:
[afbeelding]
Stttt!!!! Penalties gaan beginnen!
ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik gun het AZ.
dat welquote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef Wupppie het volgende:
ach
de beker gaat in ieder geval naar Noord Holland
En dat het verlies geheel aan de scheids te wijten isquote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Spannend. Sowieso gaat v. Gaal of HTC zeggen dat ze de hele wedstrijd de betere ploeg waren als ze verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |