Vanmiddag waren we op de eerste verjaardag van nichtje. Omdat m'n schoonzusje verschillende mensen hetzelfde cadeau-idee had gegeven, kreeg ze verschillende cadeautjes dubbel. Dat wil ik voorkomen, dus ik was aan het denken wat leuk is voor Anna's verjaardag.
Iets om te bouwen vind ik wel leuk, helemaal als je er tegelijk mee kunt gooien.
![]()
Ik vind het een pre als het wat langer mee kan, dus stevig is en dat je het eventueel uit kunt breiden als het goed bevalt.
'Vroeger' hadden wij thuis duplo toen we te jong waren voor lego. Nu zag ik in winkels ook megabloks en lego primo. Het leek me alledrie voor ongeveer dezelfde leeftijdsgroep. Je kunt het zo te zien niet door elkaar gebruiken dus ik ben nu aan het kijken welk 'systeem' leuk zou zijn.
Wat zijn jullie ervaringen met 'bouw-series' voor de kleintjes? Welke is stevig (op duplo kun je gaan staan en springen, dat weet ik nog), is het kleurvast, blijft het leuk om mee te spelen of het interessante er snel af?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*