maar waarom zei lieke dat dan opeens?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb Melissa nog niet geneukt zien worden voor de camera, dit iit "kuis" Liekje (Btw, hoe zag Lieke er ook alweer uit vandaag?)
Ik kijk dat soort bagger niet, al moet ik toegeven dat ik niet weet wat voort soort bagger Paradise Hotel is....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ze deed niet aan Temptation island mee maar met Paradise Hotel
Ze was dan ook niet helemaal een vreemde eend in de bijt, dat scheelt al een beetje.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Knap van ons Lieke dat ze na weinige dagen al met zowel de vrouwen als de mannen goed communiceert, en dat ze niet zoals in het verleden als nieuweling eerst een paar weken op een lullige manier genegeerd wordt.
Huub was de enige die genegeert werd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Knap van ons Lieke dat ze na weinige dagen al met zowel de vrouwen als de mannen goed communiceert, en dat ze niet zoals in het verleden als nieuweling eerst een paar weken op een lullige manier genegeerd wordt.
Dat zal haar een aardig bedrag kostenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Linda de mol komt binnenkort in de playboy volgens Brian.
Niet dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is speculatie.
Maar Melissa heeft toch meegedaan aan zo'n verleidingsprogramma voor stelletjes, als verleidster?
Dat zit wel heel dicht in de buurt van de prostitutie hoor.
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Liekequote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Dan moet ze toch wat andere jurkjes aantrekken en die stoephoermake-up van haar gezicht poetsen, anders ziet zelfs Opzij geen brood in Lieke.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon jaloers is op Melissa omdat ze wel aanvoelt dat ze nooit voor de Playboy gevraagd zal worden.
Lieke moet haar hoop vestigen op de Opzij want iets anders zal haar niet lukken
ja dat dacht ik ook. Alleen huub werd echt walgelijk behandelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was de enige die genegeert werd.
Om Amanda en Jaap werd gevochten.
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was de enige die genegeert werd.
Om Amanda en Jaap werd gevochten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. Alleen huub werd echt walchelijk behandelt.
Jaap heeft een nog veel moeilijker tijd voor de boeg (vrees ik).quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...
Desii, ik vind je echt keilief hoor, maar alleen Neentje mag met het woord Klasse geassocieerd worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Desii het volgende:
Maar van vrouwen die het langst in de gouden kooi hebben gezeten, mis ook toch de klasse van een Sylvia of Nena
Opzij heeft sowieso niks op met dellen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat andere jurkjes aantrekken en die stoephoermake-up van haar gezicht poetsen, anders ziet zelfs Opzij geen brood in Lieke.
nee het lijkt idd wel of Brian daar heilig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |