Ja, idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij gaat AZ dit nog winnen in de verlenging.. Ajax lijkt erdoorheen te zitten
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hup AZ
Inderdaad, en dat zou niet zo mogen zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Twente en Heerenveen zijn lachende derde
Ik hoop het, maar ik vraag me af hoezeer een half uurtje verlenging + evt. penalties een merkbaar zwaardere belasting zal zijn voor de wedstrijd over 3 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef buzzer het volgende:
Twente en Heerenveen zijn lachende derde
Ik dacgt dat daar een kind onder zat..Zie je opeens zo'n grote aapquote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
lol man werd geroffled door die doek
reken maar dat deze wedstrijd er aan beide kanten in haktquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vraag me af hoezeer een half uurtje verlenging + evt. penalties een merkbaar zwaardere belasting zal zijn voor de wedstrijd over 3 dagen.
dohquote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Arjann87 het volgende:
Penaltys! (Hoop ik)
zei het al eerder , laat het maar Pingels wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Arjann87 het volgende:
Penaltys! (Hoop ik)
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef RayMania het volgende:
Degene met de meeste buitenlanders wint de strafschoppenserie, de Nederlanders missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |