ik zag er 1 in de urbantent maar daar was ik heeeeeel snel weg...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verdomd veel artiesten weer gister trouwens, die een Macbook (pro) op 't podium hadden staan @ bevrijdingfestival Groningen,
Sowieso het gelul dat je een dergelijke hotfix specifiek aan moet vragen, dat soort dingen moeten danwel gewoon te downloaden zijn, danwel gewoon niet fout gaan. Ik had het een jaar geleden toen mijn laptop (2GB intern) iedere keer vastliep als ie probeerde te hibernaten met meer dan 1GB in gebruikquote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef George.W.Bush het volgende:
Dus als je maar een beetje problemen hebt, vooral niet de hotfix installeren.... Je krijgt waarschijnlijk alleen maar meer problemen. En die opmerking staat zo'n beetje bij alle 100+ hotfixes die ondertussen beschikbaar zijn.
H4C|<1||705Hquote:Op maandag 7 mei 2007 00:18 schreef DutchErrorist het volgende:
http://xs115.xs.to/xs115/07180/aggweds.jpg
Doe eens linkje!quote:
Ken je 'em niet? Het is deze. Ik heb 'em vandaag pas ontdekt, maar het schijnt een klassieker te zijnquote:
Ooh diequote:Op maandag 7 mei 2007 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ken je 'em niet? Het is deze. Ik heb 'em vandaag pas ontdekt, maar het schijnt een klassieker te zijn
WTF moet je met een USB Missile Launcherquote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Tijn het volgende:
Het is maandagochtend. Er is nog niemand op kantoor behalve ik. Just another day at the office? I think not!
M'n nieuwe USB Missile Launcher staat klaar om te knallen. Een ieder die door de deur komt vandaag, gaat eraan!
[[url=http://www2.hku.nl/~martijn2/fok/missile_launcher_thumb.jpg]afbeelding][/url]
Vet tochquote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
WTF moet je met een USB Missile Launcher
Als je die nog niet kende..quote:Op maandag 7 mei 2007 02:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ken je 'em niet? Het is deze. Ik heb 'em vandaag pas ontdekt, maar het schijnt een klassieker te zijn
Dit is nog een filmpje van Pre/pre/pre-Youtube. Toevallig dat het er nu nog op staat...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Tijn het volgende:
Ik ben niet zo'n YouTuber eigenlijk.
Heb ik weer.quote:Geachte klant,
Wij hebben uw bestelling ontvangen.
Het wachten is op de HD.
Deze verwachten wij eind van de week binnen.
Met vriendelijke groeten,
Marianne
Leuk is dat altijd, hm?quote:
Wacht al bijna 2 maanden, geen probleem hoor.quote:Besteldatum
22.03.2007
Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier.
Komt van Macstuff.nl. Leuke is ook dat ze nergens bij zetten of het artikel wel of niet op voorraad is.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef TwyLight het volgende:
vage mail
Als het een lekker wijf is zou je er niets op tegen hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
Er staat nog net geen hyves-invitation in die mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |