abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 mei 2007 @ 15:59:25 #276
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49104168
De mensen in het dorp zullen zich wel afvragen wat ik met zo'n ,,buitenstaander" moet , ik denk dat ik maar wat terug stuur dat het me een leuk idee lijkt, bedankt voor de goede tips, dat om de zoveel tijd bellen is een goeie!
My boobs are ok ! :D
pi_49104239
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Nou jaaaaa, zo erg is het ook weer niet, mits je geen psychopaat treft. Oh. Dit is FOK! Dan is die kans best groot. .
Zullen wij eens ergens iets drinken dan, ooit?
pi_49104274
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:59 schreef Fleurezeur het volgende:
De mensen in het dorp zullen zich wel afvragen wat ik met zo'n ,,buitenstaander" moet , ik denk dat ik maar wat terug stuur dat het me een leuk idee lijkt, bedankt voor de goede tips, dat om de zoveel tijd bellen is een goeie!
Ik zou wel eerst wat MSN-en, kijken of je ook echt wat hebt om over te praten.
pi_49104474
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Via PM, maar ik zeg niet wie, misschien vind hij dat niet leuk
Vertel ons eerst maar eens wie, dan laten wij wel weten of we het veilig achten
  maandag 7 mei 2007 @ 16:09:54 #280
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49104553
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik zou wel eerst wat MSN-en, kijken of je ook echt wat hebt om over te praten.
Goed idee Dank je. Ik heb echt nog nooit zo via het internet iets ondernomen
My boobs are ok ! :D
  maandag 7 mei 2007 @ 16:10:31 #281
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49104577
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Vertel ons eerst maar eens wie, dan laten wij wel weten of we het veilig achten
Dat moet hij ons dan maar zelf vertellen, ik doe het niet
My boobs are ok ! :D
pi_49104616
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Goed idee Dank je. Ik heb echt nog nooit zo via het internet iets ondernomen
En toch sta je er open voor Dat vind ik goed van je!
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat moet hij ons dan maar zelf vertellen, ik doe het niet
Kastanova zal het met alle plezier vertellen!
  maandag 7 mei 2007 @ 16:14:18 #283
141482 Q.
JurassiQ
pi_49104709
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Zullen wij eens ergens iets drinken dan, ooit?
Alweer?
For great justice!
pi_49104850
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:10 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dat moet hij ons dan maar zelf vertellen, ik doe het niet
Wil Winterapfel zich dan even melden om dit te bevestigen?
pi_49104934
Gebruikt iemand hier überhaupt MSN om een ander, waarop je in het eerste gezicht wel geïntresseerd lijkt te zijn, beter te leren kennen?
Hooguit wissel je nummers en ga je wat drinken.. wat drinken is vrijblijvend, als het totaal niks is ben je met een uurtje, of twee, klaar en zie je die persoon nooit meer.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:23:00 #286
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49105031
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
Gebruikt iemand hier überhaupt MSN om een ander, waarop je in het eerste gezicht wel geïntresseerd lijkt te zijn, beter te leren kennen?
Hooguit wissel je nummers en ga je wat drinken.. wat drinken is vrijblijvend, als het totaal niks is ben je met een uurtje, of twee, klaar en zie je die persoon nooit meer.
Ikzelf ben geen type wat op uiterlijk iemand kiest. Hij moet wel schoon zijn, maar verder maakt het mij niet zoveel uit. Het karakter is vooral erg belangrijk . En daarvoor is MSN dus wel handig.
My boobs are ok ! :D
pi_49105139
Mensen gedragen zich achter de computer vaak (net iets) anders dan dat je recht tegenover ze staat en dan een gesprek hebt.
Vandaar liever een drankje en een echt gesprek met gezichtsuitdrukkingen en stemgeluid van de ander etc.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:28:39 #288
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49105223
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef OldJeller het volgende:
Gebruikt iemand hier überhaupt MSN om een ander, waarop je in het eerste gezicht wel geïntresseerd lijkt te zijn, beter te leren kennen?
Hooguit wissel je nummers en ga je wat drinken.. wat drinken is vrijblijvend, als het totaal niks is ben je met een uurtje, of twee, klaar en zie je die persoon nooit meer.
Ik wil niet beweren dat je mbv msn iemand echt kunt leren kennen, maar je kunt wel een eerste indruk krijgen. Op alleen "hé zullen we een keer wat gaan drinken?" van een wildvreemde zou ik nooit direct ingaan.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49105260
Ja vind ik ook. MSN alleen geeft een incompleet beeld. Vriendin van me is nogal actief bezig met internetdating, die is soms weken aan het mailen en MSN-en met iemand en het lijkt super te klikken maar in het echt (en aan de telefoon) kan dat totaal anders zijn. Daarom belt ze nu ook altijd eerst voordat ze uberhaupt afspreekt
pi_49105284
Da's waar Frezer, dat zou ik ook niet doen.
pi_49105398
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef thaleia het volgende:
Ja vind ik ook. MSN alleen geeft een incompleet beeld. Vriendin van me is nogal actief bezig met internetdating, die is soms weken aan het mailen en MSN-en met iemand en het lijkt super te klikken maar in het echt (en aan de telefoon) kan dat totaal anders zijn. Daarom belt ze nu ook altijd eerst voordat ze uberhaupt afspreekt
Helemaal mee eens, maar zeker als meisje moet je een beetje voorzichtig doen natuurlijk. Een gezellig MSN-gesprek is geen garantie voor een leuke date, maar een deel van de engerds filter je er zo wel aardig uit denk ik.
pi_49105470
Dat is waar, maar hoe kom je aan iemand's mailadres als hij/zij totaal onbekend voor je is?
Als je het krijgt tijdens het uitgaan, net zoals een telefoonnummer dan eh.. kan je toch net zo goed meteen wat afspreken?

Als het tijdens het uitgaan met iemand 'klikt'/je de hele avond staat te zoenen/hoe je het wilt noemen dan kan dit een vertekend beeld van de werkelijkheid zijn.
- Jij was niet nuchter, dus misschien ligt je drempel wat lager en/of let je niet zo op karakter op dat moment alleen maar op uiterlijk.
- Die ander was niet nuchter
- Je was alleen aan het zoenen
- Het was een oppervlakkig gesprek
etcetera etcetera

Eigenlijk ken je die persoon in die gevallen dus niet, maar zou je er wél mee afspreken gewoon om te kijken of ze/hij echt zo leuk was als je nog van die ene avond kan herinneren. Zo niet: CIAO!
pi_49105628
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef OldJeller het volgende:
Dat is waar, maar hoe kom je aan iemand's mailadres als hij/zij totaal onbekend voor je is?
Als je het krijgt tijdens het uitgaan, net zoals een telefoonnummer dan eh.. kan je toch net zo goed meteen wat afspreken?

Als het tijdens het uitgaan met iemand 'klikt'/je de hele avond staat te zoenen/hoe je het wilt noemen dan kan dit een vertekend beeld van de werkelijkheid zijn.
- Jij was niet nuchter, dus misschien ligt je drempel wat lager en/of let je niet zo op karakter op dat moment alleen maar op uiterlijk.
- Die ander was niet nuchter
- Je was alleen aan het zoenen
- Het was een oppervlakkig gesprek
etcetera etcetera

Eigenlijk ken je die persoon in die gevallen dus niet, maar zou je er wél mee afspreken gewoon om te kijken of ze/hij echt zo leuk was als je nog van die ene avond kan herinneren. Zo niet: CIAO!
Maar dan heb je al een paar minuten de lichaamstaal kunnen zien. En dat zegt in mijn ogen toch meer dan alle MSN-gesprekken bij elkaar.
pi_49105685
De dronken lichaamstaal dan he
pi_49105746
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef OldJeller het volgende:
Dat is waar, maar hoe kom je aan iemand's mailadres als hij/zij totaal onbekend voor je is?
Als je het krijgt tijdens het uitgaan, net zoals een telefoonnummer dan eh.. kan je toch net zo goed meteen wat afspreken?

Als het tijdens het uitgaan met iemand 'klikt'/je de hele avond staat te zoenen/hoe je het wilt noemen dan kan dit een vertekend beeld van de werkelijkheid zijn.
- Jij was niet nuchter, dus misschien ligt je drempel wat lager en/of let je niet zo op karakter op dat moment alleen maar op uiterlijk.
- Die ander was niet nuchter
- Je was alleen aan het zoenen
- Het was een oppervlakkig gesprek
etcetera etcetera

Eigenlijk ken je die persoon in die gevallen dus niet, maar zou je er wél mee afspreken gewoon om te kijken of ze/hij echt zo leuk was als je nog van die ene avond kan herinneren. Zo niet: CIAO!
Laatst nog gehad.. Hele leuke meid maar toen ik nuchter was nog een keertje afgesproken en toen bleek het helemaal niet te klikken.
pi_49105766
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef thaleia het volgende:
De dronken lichaamstaal dan he
Die helemaal, dronken mensen spreken tenslotte de waarheid

Edit: goed luisteren is er dan helaas niet meer bij

[ Bericht 15% gewijzigd door DonJames op 07-05-2007 16:44:09 (edit op post van Whoopsy) ]
  maandag 7 mei 2007 @ 16:44:02 #297
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49105823
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

Die helemaal, dronken mensen spreken tenslotte de waarheid
Ik ga dan songfestival liedjes zingen
My boobs are ok ! :D
pi_49106010
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Fleurezeur het volgende:
Ik ga dan songfestival liedjes zingen
Ik ga dan Duits praten
pi_49106042
Misschien moet je die persoon eerst even wat beter leren kenne Fleurezeur.. Ik zou iig niet na 1 uitnodiging meteen ergens een drankje gaan doen..
pi_49106138
Ik luister nooit goed naar wat de ander te zeggen heeft als ik een gesprek heb met iemand die ik net ken/net heb leren kennen als ik uitga. Het is al verwonderlijk als ik nog iets van het gesprek de volgende dag weet.
Maakt niet uit of ze nou leuk/lekker/interessant waren.

Vandaar dat 'je krijgt een redelijke indruk op dat moment' zelden voor mij opgaat en ik toch nog eens wat moet afspreken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')