Hoe raad je het zo? Ik ben wel iemand die alles een keer geprobeerd wil hebben, maar meestal kom ik toch bij de italiaanse keuken of kip siam uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook enorm van exotisch eten en bent altijd in om iets nieuws te proberen?
Wacht maar af, over zeven jaar zal het anders zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo? Ik ben wel iemand die alles een keer geprobeerd wil hebben, maar meestal kom ik toch bij de italiaanse keuken of kip siam uit.
Denk dat je straks juist naar heel normale saaie mannen overstaptquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo? Ik ben wel iemand die alles een keer geprobeerd wil hebben, maar meestal kom ik toch bij de italiaanse keuken of kip siam uit.
Sommige mensen kunnen gewoon niet (lang) single zijn, daar kan ik mij dan weer slecht in verplaatsen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:50 schreef Rubbish11 het volgende:
Pff alweer 3.5 week single.. Kan er toch nog maar moeilijk aan wennen, al heeft m'n ex de smaak alweer goed te pakken.
Dat heb ik ook ja, ik vind het bewonderenswaardig hoe mensen kennelijk om de haverklap iemand geweldigs tegen kunnen komen en ik zou het graag eens leren, maar vooralsnog ligt die frequentie hier wat lagerquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef Q. het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon niet (lang) single zijn, daar kan ik mij dan weer slecht in verplaatsen..
Omdat wij niet de "als er maar een gat in zit / als er maar een slurf aan hangt * "-mentaliteit hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, ik vind het bewonderenswaardig hoe mensen kennelijk om de haverklap iemand geweldigs tegen kunnen komen en ik zou het graag eens leren, maar vooralsnog ligt die frequentie hier wat lager
Ik ben er zo eentjequote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, ik vind het bewonderenswaardig hoe mensen kennelijk om de haverklap iemand geweldigs tegen kunnen komen en ik zou het graag eens leren, maar vooralsnog ligt die frequentie hier wat lager
fobo?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen, daar ben ik ook weer.
Het ongeloofelijke is gebeurt, een bepaalde fokker heeft me ergens een drankje aangeboden. Ik weet alleen nog niet of ik het doe, heeft één van jullie ervaring met zulke dingen als ,,internet-dating" ?
En ik was het het niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen, daar ben ik ook weer.
Het ongeloofelijke is gebeurt, een bepaalde fokker heeft me ergens een drankje aangeboden. Ik weet alleen nog niet of ik het doe, heeft één van jullie ervaring met zulke dingen als ,,internet-dating" ?
Nouja......je hoort tegenwoordig zoveel narigheid erover, waar moet ik op letten, wat moet ik doen, wat moet ik aan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
En ik was het het niet!![]()
Maar verder, ja. Wel ervaring mee. Wat wil je weten?
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Het ongeloofelijkeonvermijdelijke is gebeurt, een bepaalde fokker heeft me ergens een drankje aangeboden.
Ja, wel een beetje goed uitkijken natuurlijk. Spreek van tevoren af waar je heen gaat, en laat een goeie kennis ook weten waar je bent en hoe laat je weer terug bent. Laat hem/haar ook even op een afgesproken tijd bellen, kan je natuurlijk ook gebruiken als ontsnapping als 'ie in het echt niet zo leuk blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja......je hoort tegenwoordig zoveel narigheid erover, waar moet ik op letten, wat moet ik doen, wat moet ik aan ?
Nou jaaaaa, zo erg is het ook weer niet, mits je geen psychopaat treft. Oh. Dit is FOK! Dan is die kans best groot.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nouja......je hoort tegenwoordig zoveel narigheid erover, waar moet ik op letten, wat moet ik doen, wat moet ik aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |