eenschquote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind hem goed fluiten hij beinvloed de wedstrijd nauwelijks en doet niet lullig met kaarten en zo blijft het een leuke strijd om naar te kijken.
hij word oud hequote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft veel lompe overtredingen nodig.
Hij fluit ook ten nadeel van Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef CloudStrife het volgende:
Die scheids, wat een Ajaxfluiter is dat zeg.
Hup AZ! Jullie kennen het!
zullen ze daar spijt van hebben ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
had Ajax Rosenberg nog maar , die heeft nu 3x gescoord![]()
tuurlijk zeg jij dat met je jodenbril op.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind hem goed fluiten hij beinvloed de wedstrijd nauwelijks en doet niet lullig met kaarten en zo blijft het een leuke strijd om naar te kijken.
Juist nu Ajax 4-4-2 speelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
had Ajax Rosenberg nog maar , die heeft nu 3x gescoord![]()
Toch de spanning om een prijs te kunnen winnen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een klungelige wedstrijd zeg, ik weet niet of dit door het veld komt of dat de spelers gewoon een tijd niet getraind hebben. Het spel gaat hardstikke langzaam en de spelers zijn elkaar alleen maar aan het irriteren in plaats van goed te voetballen.
het zal wel aan de rest liggen,. maar niemand ziet dat zo verderquote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef CloudStrife het volgende:
Die scheids, wat een Ajaxfluiter is dat zeg.
Hup AZ! Jullie kennen het!
Niet in dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De scheids fluit echt rampzalig.
Ten nadeel van AZ en Ajax.
Stam, Davids en gabri hadden wel geel kunnen krijgen.
Sommige overtredingen zijn duidelijk
iddquote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef Roi het volgende:
Wel mooi in beeld gebracht door Talpa. Alleen die tribune (AZ reteketet) camera is een beetje overbodig
Beste speler in de eerste helft, die constant dreiging uitstraalt. En een mooie goal!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef cultheld het volgende:
Genieten jullie ook zo van de voetbalslimheid van Moussa Dembele?
wat doet u dan hierquote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
Mensen ga toch lekker TV kijken met vrienden/familie ofzo... Je gaat toch niet fok zitten posten zodat je de helft niet meekrijgt?
Hij kan ook nog naar PSVquote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Geen zorgen, volgend jaar hebben we topper Bakircogulu !!
Heb de regie in eigen hand op dewedstrijden.tv!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
Mensen ga toch lekker TV kijken met vrienden/familie ofzo... Je gaat toch niet fok zitten posten zodat je de helft niet meekrijgt?
ja, maar wat voor ballen heeft die gekregen ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Wooldoor het volgende:
Babel speelt trouwens weer als een krant helemaal aan de linkerkant
Genoegquote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, maar wat voor ballen heeft die gekregen ?
Ach ja, miskoop 15 van koeman?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij kan ook nog naar PSV, die zijn al zeker van CL
Als ik voetbal met vrienden of familie kijk, dan krijg ik nog minder mee dan nu. Niks is zo irritant als een Feyenoordmaat die dan opeens "helemaal niets" gaat schreeuwen terwijl ik geconcentreerd naar de wedstrijd probeer te kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |