Werken.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe laat gaan jullie werken?
Hier word het alweer bijna licht, tis nu nog donker (nog wel maar niet lang meer) !quote:Op maandag 7 mei 2007 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier zit ik trouwens onder een strakblauwe lucht
Mietje, bier drinken kan altijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
Anders zou ik nu op dit tijdstip ook geen bier meer drinken hé.
goede start zo op de maandagquote:Op maandag 7 mei 2007 04:04 schreef Sander170 het volgende:
Trouwens heb vrij !
heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
Anders zou ik nu op dit tijdstip ook geen bier meer drinken hé.
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft dat met elkaar te maken dan?
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.![]()
Maar van bier drinken krijg je toch niet per se hoofdpijn? Ik tenminte nietquote:Op maandag 7 mei 2007 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik wil niet met koppijn op mijn werk verschijnen, doe normaal man.![]()
GMTAquote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.![]()
![]()
Wat voor brol drink je dan?
Amstel? Heineken?
Neuh, ik doe het rustig aan vanochtendquote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik vlucht niet hoor indah !
Niet gek doen nu hé indah.
Tuurlijk krijg je van bier hoofdpijn, man je weet toch niet hoeveel ik zuip.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mensen die hoofdpijn krijgen als ze bier drinken.![]()
![]()
Wat voor brol drink je dan?
Amstel? Heineken?
Ik ook, ik drink rustig verder haha/quote:Op maandag 7 mei 2007 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ik doe het rustig aan vanochtend
Ik kan rustig van een aantal biertjes genieten zonder koppijn te krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je van bier hoofdpijn, man je weet toch niet hoeveel ik zuip.![]()
Van bier krijg je altijd koppijn zelfs jij indah.![]()
Logisch dat van een paar biertjes,quote:Op maandag 7 mei 2007 04:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan rustig van een aantal biertjes genieten zonder koppijn te krijgen.
Je gaat jezelf natuurlijk ook niet doodzuipen de dag voordat je moet werken..
Ja, of je moet geen verstand hebben ofzo.
Nouja, wat ik dus net riep.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Logisch dat van een paar biertjes,
maar ik heb het niet over een paar biertjes en daarbij ik ben morgen vrij.![]()
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nouja, wat ik dus net riep.
Verder zie; Lapo
Dag.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.
En jah truste, ik ga trouwens straks ook, doei Sebasser.![]()
lekker hoor.. ik moet nog een paar uurtjes wachten. beetje vroeg nog.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook, ik drink rustig verder haha/![]()
slaap zequote:Op maandag 7 mei 2007 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nouja, wat ik dus net riep.
Verder zie; Lapo
Hoeveel uurtjes heb je nog voordat je moet werken ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ik moet nog een paar uurtjes wachten. beetje vroeg nog.
zuip ze danquote:Op maandag 7 mei 2007 04:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik riep dat ik me nu dus kapot zuip jah, en dat ik lekker vrijaf ben.
En jah truste, ik ga trouwens straks ook, doei Sebasser.![]()
Ik werk niet, ik heb zelfs niet eens een vergunning om te werken, dus ik mag niet eens al zou ik het willen.quote:Op maandag 7 mei 2007 04:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoeveel uurtjes heb je nog voordat je moet werken ?
Wat ga je dan doen, wees eens duidelijk dan ?quote:Op maandag 7 mei 2007 04:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik werk niet, ik heb zelfs niet eens een vergunning om te werken, dus ik mag niet eens al zou ik het willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |