Nee. Nooit van gehoord. Wel vandaag een cd gekocht van The Shins en dat is een leuk bandjequote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Soemp kent She Says ook niet?
Wil weten of het iets is..
Zoveel werk is ragout niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
Door die voetbalwedstrijd en nu de snookerfinale heb ik nog steeds geen eten gemaakt
Niet met je eten gooienquote:
Dat heb ik niet standaard op voorraad hoor.quote:
Heb ik liggenquote:
Nog steeds nasi?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoveel werk is ragout niet.Ik eet al drie dagen hetzelfde.
![]()
Nee, rijst met vanalles erdoor. Koud. Als salade. 't Komt m'n neus uit ondertussen.quote:
Morgen weer opwarmen en hoppa, variatie!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, rijst met vanalles erdoor. Koud. Als salade. 't Komt m'n neus uit ondertussen.![]()
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Morgen weer opwarmen en hoppa, variatie!
Op dit moment loopt het water me ervan in de mond...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.
Ik geloof dat de meeste mensen het koud al niet eens te pruimen vinden.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwa, rijst met tonijn, olijven, groen/ rood/ gele paprika, augurk, tomaat, kappertjes, ed. opwarmen lijkt me niet te eten.
Zonde van de tonijn, dat je al die zooi erbij gooit. Tonijn isquote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeertquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
bah, olijven
ik kan nergens de tijgerbalsem vinden
Stiekum was het best lekker.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het klinkt niet echt lekker allemaal samen nee
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeert
olijvenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
bah, olijven
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
olijven![]()
Eerder moest ik ze ook niet.
Weet nog dat iemand me een zwarte olijf gaf en ik dacht dat het een druif was.![]()
![]()
![]()
![]()
Reken maar. Ik was een jaar of 4 of 5 en ik weet het nog steeds. Gatver, wat was dat goor.quote:
misschien ook nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je die zooi van Soempie erop smeert
Netjes dat je ze nu wel lust dan!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Reken maar. Ik was een jaar of 4 of 5 en ik weet het nog steeds. Gatver, wat was dat goor.![]()
![]()
Heeft een tijd geduurd. Was een tijdlang dat we thuis veel met olijven aten en ze er steeds uitvissen gaat wel als je salade hebt, maar op een gegeven ogenblik hadden we ook gerechten waarbij dat gewoon niet ging. Tja en als je het vaak genoeg eet...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Netjes dat je ze nu wel lust dan!
Mensen die olijven niet op waarde weten te schatten![]()
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu welquote:Op zondag 6 mei 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft een tijd geduurd. Was een tijdlang dat we thuis veel met olijven aten en ze er steeds uitvissen gaat wel als je salade hebt, maar op een gegeven ogenblik hadden we ook gerechten waarbij dat gewoon niet ging. Tja en als je het vaak genoeg eet...
Ongeveer een jaar geleden had ik opeens heel veel trek in olijven en heel wat olijven los gegetenBizar, daarvoor moest ik ze dus echt niet los.
![]()
ik had dat met bier, toen ik 6 was moest ik daar niks van hebben, maar vanaf m'n 7equote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu wel
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had dat met bier, toen ik 6 was moest ik daar niks van hebben, maar vanaf m'n 7e![]()
die heb ik al gewassen en ruiken nu naar zeepquote:
als het niet werkt gebruik ik het nooit meer hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef B.ertha het volgende:
het voelt iig wel lekker, of het nou werkt of niet. Morgen douchen, want iedereen ruikt het
Apart.. Kan best trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Men zegt dat je smaak eens in de 7(?) jaar verandert.
Ik lustte vroeger kroten en spruiten maar daar moet ik nu ook niets van hebben.
Ik at vroeger ook geen pindasaus maar ik vind het nu geweldig lekker. Dat geldt ook voor tandoorisaus.
Ik heb ook een periode gehad van enkele jaren dat ik geen tomatensoep meer kon eten zonder te kokhalzen. Het was niet vies ofzo maar het gaf gewoon een vage reactie. En dat terwijl het voorheen mijn lievelingssoep was. Nu kan ik het gewoon weer eten
Trustenquote:
Oh Yeahquote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
really?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
Trustenquote:
Er is een 3D versie?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Worms World Party
Tevens de laatste 2d (en ook goede) Worms![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |