nou ja er is in ieder geval één ding bij hem piepquote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de gratis peep show... als je dat zo kunt noemen gezien het formaat van Jaap.
op VOL zijn er vanquote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub ontkent nu ook tegenover Amanda , dat hij geen sex heeft gehad met Lieke vannacht. Ik ga eens even op zoek naar caps of filmpje.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij ontkent dat ie geen seks heeft gehad?
Payback timequote:
Ik zie de cap van BSOLquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
Beequeen! Jaap in Kama Sutra standje... en weg is het beeld weer.
http://www.youtube.com/watch?v=Uze2wSls06Qquote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub ontkent nu ook tegenover Amanda , dat hij geen sex heeft gehad met Lieke vannacht. Ik ga eens even op zoek naar caps of filmpje.
Ja zoiets, je ziet een balkje met de tijdquote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef burtbeej het volgende:
moetje dan ook 5 min aan die lijn blijven hangen oid?
Dit kun je beter hier Problemen met Streams en Abonnement even vragen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef burtbeej het volgende:
Hoe hebben jullie betaald voor de streams? Als je via SMS doet, is dat dan 1x of moetje bv. 5 sms'jes sturen? En als je belt.. moetje dan ook 5 min aan die lijn blijven hangen oid?
De meesten hebben hier nog 1 maand gratis streams...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef burtbeej het volgende:
Hoe hebben jullie betaald voor de streams? Als je via SMS doet, is dat dan 1x of moetje bv. 5 sms'jes sturen? En als je belt.. moetje dan ook 5 min aan die lijn blijven hangen oid?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Lekker dan, ik ben zo opgewonden, het ruk gebeuren van Japio heeft me zo aangegrepen, ik ben helemaal van slag.
Hij ontkent dat hij sex heeft gehad met Lieke.![]()
Daar gaat Jaap toch zó doorheen!?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch een beetje bang dat Lieke niet zwaar genoeg is om de deur te blokkeren ....
[afbeelding]
Ik heb gebeld, ik moest idd 6 minuten wachten, maar het bedrag blijft hopelijk ¤ 4,82. Ik wacht af.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef burtbeej het volgende:
Wat ken je me goedquote:Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zat gewoon stiekem met één hand te typen, hè?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |