ja maar er valt natuurlijk ook niet zo veel te bewegenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij wat bewegen? Nee he? Vorige keer ook al niet, maar toch werd met zekerheid beweerd: Jaap rukt!![]()
Zo groot kunnen die bewegingen ook niet zijn imo.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij wat bewegen? Nee he? Vorige keer ook al niet, maar toch werd met zekerheid beweerd: Jaap rukt!![]()
De menselijke hersentjes werken vreemd. Ik wil niet zo ver gaan als te zeggen: "Wat nou, ik zat er naast!" maar ik kan me voorstellen dat de suggestie van anderen mij deden geloven dat ik het ook zag.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes, ik keek ook en zag de hele tijd alleen in vergroot beeld het verschuiven van pixeltjes, hetgeen normaal is.
Eentje (BSOL) roept het als feit, en de rest volgtquote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De menselijke hersentjes werken vreemd. Ik wil niet zo ver gaan als te zeggen: "Wat nou, ik zat er naast!" maar ik kan me voorstellen dat de suggestie van anderen mij deden geloven dat ik het ook zag.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
Nou, dat was het dan. Onder woeste kreten en wilde spiertrekkingen kwam Jaap klaar, waardoor van schrik de eindredactie alles streams omgooide![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
Nou, dat was het dan. Onder woeste kreten en wilde spiertrekkingen kwam Jaap klaar, waardoor van schrik de eindredactie alles streams omgooide![]()
Kun jij je kat niet wat Ritalin geven?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:00 schreef Starlie het volgende:
Lieke kleed zich ook 10x per dag om!! Lijkt wel een modeshow!
Kijk maar terug, ik riep niets als eerste .......quote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje (BSOL) roept het als feit, en de rest volgtIk denk dat Jaap gewoon een rare is.
Reken maar van yesquote:Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Op naar de volgende keer. We blijven alert!
De vorige keer wel, met screenshot. Afgezien van de broek die uitging, zag het er net eender uit als nu. Kortom: we WETEN het niet... maar we BLIJVEN alertquote:Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kijk maar terug, ik riep niets als eerste .......
Waar hebben we het eigenlijk over?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
De vorige keer wel, met screenshot. Afgezien van de broek die uitging, zag het er net eender uit als nu. Kortom: we WETEN het niet... maar we BLIJVEN alert![]()
Hij ontkent dat ie geen seks heeft gehad?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub ontkent nu ook tegenover Amanda , dat hij geen sex heeft gehad met Lieke vannacht. Ik ga eens even op zoek naar caps of filmpje.
Dan heeft ie het toch gewoon wel gehad?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub ontkent nu ook tegenover Amanda , dat hij geen sex heeft gehad met Lieke vannacht. Ik ga eens even op zoek naar caps of filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |