Ik denk eerder dat Amanda betrokken is geweest bij het overhalen van zusje om toch te gaan en niet weg te lopen ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoet het precies zit, weet ik niet. Maar Amanda heeft wel vaker verteld dat ze, als zusje, op een of ander manier betrokken was bij het geven van de toestemming.
Hij mot voetbal kijken. Maar dattie het niks vindt als Natasia aan hem zit is ook waar.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Katewalker het volgende:
Hee..Brian zit niet meer naast Natasia aan tafel...volgens mij wordt Brian helemaal "para" van Natasia haar gestalk...
Ze zijn anders aan tafel gaan zitten, zodat de voetbal liefhebbers zicht hebben op de 2 lcd-schermenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef Katewalker het volgende:
Hee..Brian zit niet meer naast Natasia aan tafel...volgens mij wordt Brian helemaal "para" van Natasia haar gestalk...
Als ik het goed begrijp, wil Natasja dat Brainless en Amanda weer gaan konijnen. Heeft niks te maken met Jaap. Ik denk dat de FEBO hier wederom een flinke lepel in de pap heeft. Brainless lief voor Amanda , en alles is vergeten en vergeven. Doet het ook leuk op TV.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Natasia heeft vanmorgen aan Amanda voorgesteld om bij Brian en haarzelf te komen slapen, met Natas als buffer. Dit ter bescherming van Amanda voor Jaap.
Er valt niets over te halen, er is geen keuze in zo'n geval. Als je wegloopt, wordt je opgespoord en evengoed gesloten geplaatst. Als deze uitspraak door de kinderrechter wordt gedaan, gaan kinderen meteen door naar de instelling. Net als gedetineerden.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Amanda betrokken is geweest bij het overhalen van zusje om toch te gaan en niet weg te lopen ofzo.
Amanda heeft alleen maar verteld dat haar zusje heel erg moelijk opvoedbaar isquote:Op zondag 6 mei 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het zusje NIET strafrechtelijk daar geplaatst is, aangezien Amanda zei dat zij de beslissing moest nemen of haar zusje daar naar toe ging.
Het zal daarom op "vrijwillige" basis zijn geweest (al weet ik niet hoe het precies in zijn werk gaat)
@Dark, ik merk dat het laden van de FOK! pagina iedere keer vastloopt op jouw avater of het ontbreken daarvan. Kun je daar iets aan doen ? Please .......quote:Op zondag 6 mei 2007 18:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Amanda betrokken is geweest bij het overhalen van zusje om toch te gaan en niet weg te lopen ofzo.
Ik weet niet of het op tv te zien was dat Brian haar gespugd en geslagen heeft...... maar als zij dan binnenkort weer liggen te konijnen.... zal het volgens mij niet goed doen bij het publiekquote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, wil Natasja dat Brainless en Amanda weer gaan konijnen. Heeft niks te maken met Jaap. Ik denk dat de FEBO hier wederom een flinke lepel in de pap heeft. Brainless lief voor Amanda , en alles is vergeten en vergeven. Doet het ook leuk op TV.
Het zou wel erg zijn als de FEBO hier een rol in heeft, wat dat gaat dan onherroepelijk weer fout.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, wil Natasja dat Brainless en Amanda weer gaan konijnen. Heeft niks te maken met Jaap. Ik denk dat de FEBO hier wederom een flinke lepel in de pap heeft. Brainless lief voor Amanda , en alles is vergeten en vergeven. Doet het ook leuk op TV.
Ben juist zo gehecht aan mijn avatarquote:Op zondag 6 mei 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
@Dark, ik merk dat het laden van de FOK! pagina iedere keer vastloopt op jouw avater of het ontbreken daarvan. Kun je daar iets aan doen ? Please .......
Denk dat het niet zoveel zal uitmaken, Amanda heeft een imago waar ze toch niet snel of nooit van af zal komenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op tv te zien was dat Brian haar gespugd en geslagen heeft...... maar als zij dan binnenkort weer liggen te konijnen.... zal het volgens mij niet goed doen bij het publiek
(net als bij de meeste van ons btw)
Die is niet zichtbaar. Na een lange wachttijd komt alleen een rood kruisje .......quote:
Wel als ze nu ineens het roer om zou gooien en dat ook zou volhouden. Dan is alles wat eraan vooraf ging, heel snel vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat het niet zoveel zal uitmaken, Amanda heeft een imago waar ze toch niet snel of nooit van af zal komen
Dat vind ik leuk, dat is al sinds 1999 zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die is niet zichtbaar. Na een lange wachttijd komt alleen een rood kruisje .......
Hoeveel procent kans geef jij dat? Ik namelijk 0. Dat kind weet echt niet beter, en smacht naar sex. Ze is vanaf haar 14 e nog nooit zonder vriendje geweest.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wel als ze nu ineens het roer om zou gooien en dat ook zou volhouden. Dan is alles wat eraan vooraf ging, heel snel vergeten.
Dan maak je er een jpg,je van die je upload? Ziet er hetzelfde uit, maar scheelt laadtijd voor iets wat toch niet gaat laden?quote:
Zou kunnen, jammer alleen dat haar imago haar niet boeitquote:Op zondag 6 mei 2007 18:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wel als ze nu ineens het roer om zou gooien en dat ook zou volhouden. Dan is alles wat eraan vooraf ging, heel snel vergeten.
En toch vraag ik je er iets aan te doen, je veroorzaakt nu een wachttijd van ruim 30 seconden.quote:
Mij stoort het niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |