Het was herkenning, mijn liefstequote:
Het was toch 3,95 per maand?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, ik moest idd 6 minuten wachten, maar het bedrag blijft hopelijk ¤ 4,82. Ik wacht af.
Transcendentaal rukken. Look ma, no hands!quote:
Waarom vraagt hij geen Sumo-les aan. Hij heeft er het ideale postuur voor.quote:
Wat een armoequote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Copycat het volgende:
Melissa heeft maar twee paar schoenen? Ze was 'haar schoenen' kwijt en heeft nu deze schoenen (ook van haarzelf) aan, maar daar kan ze niet lang op lopen.
VANAF 3,95 per maand..... dat vanaf zijn ze er vergeten bij te zetten...quote:
Bij panties MOET je toch open schoenen dragen, anders vliegen je schoenen uit als je een scheet laat .....quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
Charmant Melissa...... open gouden schoentjes met panties.......
eigenlijk gewoon oplichterij of valsheid in geschrifte?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
VANAF 3,95 per maand..... dat vanaf zijn ze er vergeten bij te zetten...
Als je het per sms aanvraagd is het iets van 5,20
Beide denk ik...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon oplichterij of valsheid in geschrifte?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij panties MOET je toch open schoenen dragen, anders vliegen je schoenen uit als je een scheet laat .....
Als jij de naaktfoto van Jaap gezien hebt, begrijp je best dat je niet echt wat hoeft zien te bewegen.... hij hoeft er ECHT niet met zijn hele hand overheen!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij wat bewegen? Nee he? Vorige keer ook al niet, maar toch werd met zekerheid beweerd: Jaap rukt!![]()
Zal een zeer strenge selectieprocedure zijn geweest.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
Melissa kan nogsteeds geen fles wijn openmaken, top butler![]()
Ik vind haar ook mooi en lekker maar dat stukje tussen haakjes had je echt weg moeten laten, Dat is hoe Braajen ook wel genoemd wordt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef FdW het volgende:
Lieve Libelle en Margriet wanhoopjes, wen er maar aan, Lieke is here to stay.![]()
Een heerlijke sensuele vrouw, of complimenteus: een lekker wijf ( met brains )![]()
![]()
![]()
![]()
Sensueel?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef FdW het volgende:
Lieve Libelle en Margriet wanhoopjes, wen er maar aan, Lieke is here to stay.![]()
Een heerlijke sensuele vrouw, of complimenteus: een lekker wijf ( met brains )![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |