Zou ik graag willen doen.. en ik zou haar ook graag een schop onder dr kont willen geven.. ook aan huub.. de villa uit.. vies gedoe daat.. bahquote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand niet tegen Lieke zeggen dat ze er belachelijk uitziet en haar gezicht eens moet wassen?
Dus na al dat gezoek en gesteggel komen ze met Melissa de butler aanzetten. Lijkt me geen slimme keuze, die vrouw heeft een heel raar hoofd.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat niet door, het is nu Melissa geworden. Je denkt toch niet dat Sanne gek is, om zich door Amanda op te laten maken, en zichzelf voor gek te zetten.
Hij gaat zijn gitaar pakkenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Ecila111 het volgende:
Redemptionsong..... Bob Marley
dat huilen is een teken dat hij vrolijk is...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Charmian het volgende:
Ha Brian is zich weer aan het opfokken of hij gaat weer janken.
Alles aan dat wijf is nep, haar, tieten, lippen en ik vergeet vast no wel wat. Het is net een omgebouwde.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus na al dat gezoek en gesteggel komen ze met Melissa de butler aanzetten. Lijkt me geen slimme keuze, die vrouw heeft een heel raar hoofd.
Waarom liegt hij dan tegen Eric, enig idee?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:44 schreef avonne het volgende:
Ik las in de vorige COS dat Huub zegt dat Lieke op het laatste moment niet wou neuken, maar believe me, er is echt geneukt.
Huub ging te keer als een konijn, en ik denk niet dat die positie geschikt was om afgerukt te worden.
Hmmm...bij nader inzien het ideal model voor Amanda's sloop- en schilderwerk.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles aan dat wijf is nep, haar, tieten, lippen en ik vergeet vast no wel wat. Het is net een omgebouwde.
Tanden...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles aan dat wijf is nep, haar, tieten, lippen en ik vergeet vast no wel wat. Het is net een omgebouwde.
Fijn ook dat je je zo subtiel uitdrukt.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef girlie20 het volgende:
ik hoop dat die ho gaby vanavond komt en dat huub haar pakt.. (zal zeker gebeuren).. en dat zal lieke leuk vinden.. ik kan die neppe liefde van die 2 niet meer aanzien.. wil ze zsm uit elkaar..
Hij heeft al zo'n treurig koppie..... mss om hem te sparen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom liegt hij dan tegen Eric, enig idee?
Ik kan me A)niet voorstellen dat iemand sowieso over eric heen wil,quote:Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef Borga het volgende:
Heeft onze HuisHomomartelaar nu ook al verteld tegen Lieke dat hij de HOER heeft gespeeld????
dat is wel aan ze te zien..quote:Op zondag 6 mei 2007 15:43 schreef Polonium-120 het volgende:
lieke heeft een burn-out gehad... (eric overigens ook)..
een totale renovatie lijkt mij meer van toepassing...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmmm...bij nader inzien het ideal model voor Amanda's sloop- en schilderwerk.
Wie? Melissa of amanda? haha.. amanda is een omgebouwde.. echt welquote:Op zondag 6 mei 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |