nee, weet ik. maar eerst snapte ik dus gewoon niet hoe het hoort en wat er mis wasquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:16 schreef Deansensitized het volgende:
Stelt ook niks voor, bedrading fiksen
Hou me/ons op de hoogte met foto's
Hijs gaafquote:Op maandag 7 mei 2007 20:25 schreef ibaneX het volgende:
Omg: http://www.youtube.com/watch?v=SxigNvJxGn4&mode=related&search=![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoehoehoeoheohe zaterdag m'n speakercabinet ophalen en eind van de maand is m'n top binnen![]()
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Under_Score het volgende:
250, had er 325 voor betaaldheb hem een jaar gehad.
pinch-harmonic dat helemaal niet zo typisch-dimebag is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Under_Score het volgende:
250, had er 325 voor betaaldheb hem een jaar gehad.
zo`n floyd rose is super trouwens, alleen nog even wennen met palm muting, maar veder is het een leuk speeltje
ook al dat typische dimebag squeal geluidje aardig onder de knie
Dit bedoelt Under_scorequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
pinch-harmonic dat helemaal niet zo typisch-dimebag is?
ja kut vergeet het maar jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met een Floyd als je bijvoorbeeld even een halve stap omlaag wilt stemmen of naar drop-d wilt gaan? Gewoon niet toch ?!
tuurlijk wel, je kunt je gitaar wel stemmenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met een Floyd als je bijvoorbeeld even een halve stap omlaag wilt stemmen of naar drop-d wilt gaan? Gewoon niet toch ?!
Ja ik bedoel dus van stemming veranderen zonder 3 uur te hoeven stemmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kunt je gitaar wel stemmen![]()
inderdaad, net iets anders, pinch harmonics lukken ook al goed gelukkigquote:
De locking op de hals los halen, omlaag stemmen en dan ff paar minuutjes stemmen zodat alles weer goed staat en klaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |