Dit bedoelt Under_scorequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
pinch-harmonic dat helemaal niet zo typisch-dimebag is?
ja kut vergeet het maar jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met een Floyd als je bijvoorbeeld even een halve stap omlaag wilt stemmen of naar drop-d wilt gaan? Gewoon niet toch ?!
tuurlijk wel, je kunt je gitaar wel stemmenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met een Floyd als je bijvoorbeeld even een halve stap omlaag wilt stemmen of naar drop-d wilt gaan? Gewoon niet toch ?!
Ja ik bedoel dus van stemming veranderen zonder 3 uur te hoeven stemmen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kunt je gitaar wel stemmen![]()
inderdaad, net iets anders, pinch harmonics lukken ook al goed gelukkigquote:
De locking op de hals los halen, omlaag stemmen en dan ff paar minuutjes stemmen zodat alles weer goed staat en klaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ja ik wil ook wel een 4x12 maar 2 4x12 kasten zijn niet mee te slepen naar een gig met alle andere zooi er ook bij hequote:
das waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel een 4x12 maar 2 4x12 kasten zijn niet mee te slepen naar een gig met alle andere zooi er ook bij he![]()
999, maar in duitsland bij musik productiv heb ik ze gezien voor 780 ofzo, zonder verzend kosten. de reden dat ik hem hier heb gekocht is omdat ik er niet op wou wachten en omdat je niet weet hoe ze hem versturen enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, een echte Dime squeel kan je niet vergelijken met een pinch harmonic man, stel barbaren!
Een supermooi gitaartje Under_Score!! Kost dat nou in Nederland?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar een half stack welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel een 4x12 maar 2 4x12 kasten zijn niet mee te slepen naar een gig met alle andere zooi er ook bij he![]()
Eerder betere geluidsspreidingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das waar.
maar toch wil ik 4x12. gewoon beter geluid.
Pijnlijke fout. Wanneer wordt het Dribbel & The Loud Grannies?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuk hoe ze niet eens je bandnaam fatsoenlijk op de poster kunnen schrijven18mei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |