me dunktquote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Under_Score het volgende:
mwah, ik heb een hele brede smaak, ik heb altijd al 'enge' en wat melancholische muziek willen maken, ik denk dat ik dat daar wel in kan
Hoe klinkt een strat?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik heb nieuwe elementen in me strat, en hij klinkt nu nog meer als een strat
ja, daar hebben we het al over gehad, eerst is een zooi covers maken, dan aan eigen materiaal gaan werken. ook omdat we op elkaar moetten kunnen bouwen en op elkaar ingespeeld moetten zijn en dergelijkequote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat eerst om het spelen toch? Zolang jij er lekkere riffs uit kan gooien
vergeet iron maiden nietquote:Hoe klinkt een strat?
Jimmy Hendriks sound
Mark knofler ?
Dick Dale ?
Jeff Beck?
Malmsteen?
Nou ja veell plezier met je enkelspoels
Jorikquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe klinkt een strat?
Jimmy Hendriks sound
Mark knofler ?
Dick Dale ?
Jeff Beck?
Malmsteen?
En wat zit er nu in? Je had toch al zo'n mooi setje GFS pickups?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik heb nieuwe elementen in me strat, en hij klinkt nu nog meer als een strat
Gewoon een kwestie van verschil in accent/output. Fat 50's zijn ook leuk!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef Jorikjet het volgende:
ook GFS, nu de vintage set. Had eerst de hot overwound. die klinkt ook erg vet, maar ik wilde wel eventjes iets anders voor een keertje. misschien dat ik over een half jaartje gewoon de andere er weer inzet.
Is dat niet de insteek van elke bandquote:Op zondag 6 mei 2007 18:30 schreef Under_Score het volgende:
maar ook omdat ik merk dat we allemaal net een iets andere smaak hebben, dat willen we gebruiken om iets unieks te maken en niet een within temptation kloon worden zegmaar
Fijn! Ik zou gewoon een elcheapo stratje zoeken voor die andere elementen (LC ofzo!)quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ja idd, die overwound had een output van 9.6 ofzoiets... en de nieuwe iets van 5.4 (nek pickup)
nu iets meer als een strat dus, lage output
dude, je kunt ook gewoon gelijk beginnen met eigen nummers maken, covers zijn nergens goed voor.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja, daar hebben we het al over gehad, eerst is een zooi covers maken, dan aan eigen materiaal gaan werken. ook omdat we op elkaar moetten kunnen bouwen en op elkaar ingespeeld moetten zijn en dergelijke
maar ook omdat ik merk dat we allemaal net een iets andere smaak hebben, dat willen we gebruiken om iets unieks te maken en niet een within temptation kloon worden zegmaar
we zien wel, eerst is kijken of ik met de rest van die lui klik
[..]
vergeet iron maiden niet
haha die had ik dus serieus gezien afgelopen vakantie in taiwanquote:
Wat bedoel je met die outputwaarden? De rms-spanning van de output ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ja idd, die overwound had een output van 9.6 ofzoiets... en de nieuwe iets van 5.4 (nek pickup)
nu iets meer als een strat dus, lage output
Tja en moet je nou eens luisterenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, je kunt ook gewoon gelijk beginnen met eigen nummers maken, covers zijn nergens goed voor.
toen wij als band de eerste keer bij elkaar kwamen zijn we gelijk spontaan begonnen met het eerste nummer![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ach jij hebt teminste een band en maakt muziek waar jij blij van word (denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |