quote:
Ik heb de zelfde alleen dan blauw! (kan dat? 'ben niet helemaal thuis in de cijfertjes van Ibanezquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Gertdh het volgende:
nu ook hier mn nieuwe Ibanez GRG07LTD1-BK4![]()
[afbeelding]
Wel GIO, vanwege een niet zó groot budget...
en voor iedereen die m stom vind, i love it![]()
ik ook niet, maar t stond wel interresant..quote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb de zelfde alleen dan blauw! (kan dat? 'ben niet helemaal thuis in de cijfertjes van Ibanez)
waarschijnlijk ook een gevonden, vanavond band meeting in bornequote:Op zondag 6 mei 2007 13:47 schreef Deansensitized het volgende:
Under_Score zoekt een band!!
Meer info bij hem te verkrijgen
ik heb er 2quote:doe mij maar een sg
Dan toch wel die zwarte hè, die is het minst lelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef Under_Score het volgende:
dinsdag langs the guitarstore zo`n dean ophalen
quote:schat, lijkt mijn kont dik met deze gitaar?
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef Under_Score het volgende:
ik twijfel nog steeds. mijn vriendin maar meenemen en kijken welke me het beste staat
[..]
Neuh...quote:schat, lijkt mijn kont dik met deze gitaar?
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef Under_Score het volgende:
daar gaat mijn eetlust. en cheetos koop ik ook nooit weer voor mijn vriendin
Er is een verband...quote:
ben blij dat ik daar niet bij ben... oei..quote:dan hopenlijk met een week is met elkaar spelen in een donker hol
me dunktquote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Under_Score het volgende:
mwah, ik heb een hele brede smaak, ik heb altijd al 'enge' en wat melancholische muziek willen maken, ik denk dat ik dat daar wel in kan
Hoe klinkt een strat?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:54 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik heb nieuwe elementen in me strat, en hij klinkt nu nog meer als een strat
ja, daar hebben we het al over gehad, eerst is een zooi covers maken, dan aan eigen materiaal gaan werken. ook omdat we op elkaar moetten kunnen bouwen en op elkaar ingespeeld moetten zijn en dergelijkequote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat eerst om het spelen toch? Zolang jij er lekkere riffs uit kan gooien
vergeet iron maiden nietquote:Hoe klinkt een strat?
Jimmy Hendriks sound
Mark knofler ?
Dick Dale ?
Jeff Beck?
Malmsteen?
Nou ja veell plezier met je enkelspoels
Jorikquote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe klinkt een strat?
Jimmy Hendriks sound
Mark knofler ?
Dick Dale ?