Thx, is zn setlist ook al bekend?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:23 schreef Pudy het volgende:
New York begint 20.30 uur.
Roger Waters is een van de laatste artiesten, dus dat zal tussen 1.30 en 2.30 gaan plaats vinden.
Dat wordt dus laat opblijven
BBC was geweldig hoor...Ik heb er verder ook niet zo veel van mee gekregen, maar toen ik keek (vooral op Nederland) waren het vooral samenvattingen en concerten van uren geleden die ze aan het uitzenden waren...quote:Op zondag 8 juli 2007 09:42 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hoezo? Op de BBC was het wel degelijk live. En je hebt te maken met een hoop steden die concerten hadden gepland. Ze moesten steeds schakelen en tja...dan moet er ook eens wat opgenomen worden.
Hulde aan de BBC trouwens...ze deden het weer fantastisch.
ik vertrouw op usenetquote:Op zondag 8 juli 2007 10:27 schreef rheingold het volgende:
ik heb roger waters niet gezien helaas. wel de foo fighters en die speelden de beste gig van de hele dag. waters ziet er op yuoutube ook wel ok uit. ff afwachten of er nog betere beelden op gezet worden.
Van mij ook. Maar je zag bij alle artiesten, dat ze hun "bekende" werk speelden. Bij zo'n gemengd publiek ( en gemengde TV-kijkers), die niet speciaal voor jou komen, is dat denk ik ook wel een logische keus.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef Norrage het volgende:
Naar mijn mening had hij Amused to Death wel mogen doen
Ja. Heel apart. Heeft ie al zo lang niet meer gedaan!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:31 schreef Hankster het volgende:
zeker geen gek optreden van RogerApart om hem weer eens Money te horen zingen.
Verder vond ik hem erg vermoeid overkomen.
probeer je nu bij de hand over te komen ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ja. Heel apart. Heeft ie al zo lang niet meer gedaan!
Nee maar kom op zeg! Wat is er nou hemelsnaam apart om hem dit te horen zingen?!quote:Op zondag 8 juli 2007 13:45 schreef Hankster het volgende:
[..]
probeer je nu bij de hand over te komen ofzo?
hij zingt het anders altijd natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 13:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Nee maar kom op zeg! Wat is er nou hemelsnaam apart om hem dit te horen zingen?!
neen.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja toch? Tijdens zijn laatste tour nog.
die had ik niet eens gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef highway101 het volgende:
Us en Them klinkt ook nergens naar.
Niet best nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef highway101 het volgende:
Us en Them klinkt ook nergens naar.
patiencequote:Op zondag 8 juli 2007 12:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
kHeb tot nu toe niets zien langskomen.
Straks weer ( 22:45 )quote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gister was Zabriskie Point op TCM
zo en of dat er op lijkt, comfortably numbquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:22 schreef highway101 het volgende:
Ik luisterde het nummer Devore Amante van Era, en vond de gitaarsolo zeer sterk wat hebben van Pink Floyd;
Ik heb de gitaarsolo even opgenomen; (zit verder geen beeld bij).
http://nl.youtube.com/watch?v=tq6xUd5DFXE
Idd, niet zn beetje ookquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo en of dat er op lijkt, comfortably numb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |