als je het over RW hebt; die gaat er hoogst waarschijnlijk niet komen; Roger heeft er geen zin in. Er zijn wel 2 concerten in Engeland gefilmd, maar enkel met 8 vaste camera en enkel voor het archief (dus voor een documentaire ofzo) ... erg balen, want dit was een meesterlijke DVD gewordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:03 schreef Sakura het volgende:
Motiveert me dus alleen maar nog meer om de dvd te gaan kopen zodra die te krijgen is
magny course was toch compleet gefiln vd dvd release?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:38 schreef Hankster het volgende:
[..]
als je het over RW hebt; die gaat er hoogst waarschijnlijk niet komen; Roger heeft er geen zin in. Er zijn wel 2 concerten in Engeland gefilmd, maar enkel met 8 vaste camera en enkel voor het archief (dus voor een documentaire ofzo) ... erg balen, want dit was een meesterlijke DVD geworden
Waters moest meteen na zijn performance op de Syd-tribute door naar Earls Court, waar hij met zijn tour was neergestreken. Daarom was hij er op het laatst ook niet bij, toen alle optredende artiesten het podium nog eens betraden om Bike te spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef Pudy het volgende:
Dit vind ik toch wel vrij bizar in een positieve zin. Heel pink floyd aanwezig op de syd tribute! Jammer dat Waters niet op het podium kwam tijdens bike. Maar goed je kan niet alles hebben.. het is al zeer goed te noemen dat ze bij elkaar komen.
nee, dat plan was een week of 2 voor het optreden definitief van tafel. Het zou inderdaad in HD worden opgenomen voor iig een TV-uitzending en dan een eventuele DVD release. Maar dit plan ging o.a. niet door vanwege de aankondiging van meerdere datums, de TV-uitzendinen toch niet door zouden gaan en het zowiezo altijd risky is om buiten te filmen ivm slecht weer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
magny course was toch compleet gefiln vd dvd release?
hmm dubieze actie vd heer watersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:19 schreef Hankster het volgende:
[..]
nee, dat plan was een week of 2 voor het optreden definitief van tafel. Het zou inderdaad in HD worden opgenomen voor iig een TV-uitzending en dan een eventuele DVD release. Maar dit plan ging o.a. niet door vanwege de aankondiging van meerdere datums, de TV-uitzendinen toch niet door zouden gaan en het zowiezo altijd risky is om buiten te filmen ivm slecht weer.
De afgelopen maanden was er sprake van dat Earl's Court gefilmd zou worden, maar dit ging dus o.a. niet door omdat Roger er toch geen zin in had. "Een DVD geeft niet goed de sfeer van de show weer"...vandaar dat hij In The Flesh wel heeft gereleased natuurlijk
Roger zal wel gewoon geen zin in een DVD release van DSOTM hebben vanwege de centen die naar de andere leden zouden rollen ... erg flauw, en erger nog; een grote misser. Want zoals de shows er nu uitzien (itt bijv. Magny Cours) is het echt dé spectaculaire show om op DVD te gooien. Het zou iig een mooie tegenhanger van PULSE zijn geweest, zeker als deze ook in Earl's Court opgenomen zou zijn.
Maargoed, zoals gezegd zijn er dus wel 2 shows opgenomen met 8 vaste camera's, dus misschien komt het er toch nog van tijdens de huidige leg van de tournee.
Anders moeten we het maar gewoon met de bootlegs doen
Maar gelukkig...over een paar maandjes hebben we Remember That Night
hoe druf je PF te linken aan ellie en flikkertquote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat de Jugband Blues een vrij hoog Ellie en Rikkert gehalte heeft
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe druf je PF te linken aan ellie en flikkert
Ik luister juist niks van PF na de Final Cut.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:40 schreef highway101 het volgende:
Op een paar nummers na luister ik ook nooit wat van voor Dark Side Of The Moon.
Nu Momentary Lapse Of Reason aan het luisteren, ook niet verkeerd
Het leuke aan het nummer is het contrast. Het ontspoort aan het eind, als het (banale) refrein uitvloeit in een gestoorde kakafonie.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat de Jugband Blues een vrij hoog Ellie en Rikkert gehalte heeft
Dogs of War, One Slip, On The Turning Away en Yet Another Movie zijn uitmuntend in mijn ogenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef Pudy het volgende:
A momentry lapse of reason is zo'n slecht album, vroeger luisterde ik er nog wel naar maar de laatste tijd echt nooit meer. Onsamenhangende wazige rock zonder veel vette gitaar partijen van gilmour terwijl dat zijn echte kracht is. Die plaat mag wel uit de pink floyd geschiedenis geschrapt worden imho (eigenlijk is alleen de hoes van de plaat vet).
dire straits achtig?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Pudy het volgende:
Alleen sorrow vind ik de moeite waard. De andere nummers zijn mij te dire straits achtig, absoluut niet pink floyd waardig. Maar als jij iemand bent die naar Kiss, Dire straits, The eagles en dat soort bands luistert dan vind je vast AMLOR en TDB geweldige albums. Maar het is absoluut niet de pink floyd sound.
die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Natuurlijk vond Gilmour het wel goed genoeg, want het was immers de eerste 'PF' plaat waar hij de beslissende stem in had. En of de fans het goed genoeg vonden..tsja, toendertijd was iedereen helemaal happy dat er überhaupt toch nog een plaat kwam na het vertrek van Roger en dus wilde iedereen die plaat in ieder geval wel eens beluisteren en naar de tour gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Anders toch wel zelf goed gevonden door Gilmour en door de fans, anders zaten er nooit zoveel nummers hiervan in Delicate Sound Of Thunder en de PULSE.
Wat is wel echte Pink Floyd sound??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |