abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 01:09:02 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_49087116
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:

[..]

aaah ja wat verwacht dat ie gaat spelen? nummers voor 100 mensen in het publiek of vd rest? wees blij dat zo'n legende hier op komt treden en dan nog wel 3x in jaar tijd

laat hem maar lekker lang doen over de albums ik heb er vertrouwen ondanks dat nr hello, i love you

en de dvd koop ik met liefde vd herbeleeving vd concerten

hier in nederland kunnen we 1 ding met zijn allen extreem goed: ZEIKEN EN ZEUREN

laat uit nederland maar eens zo'n artiest opstaan

hollanders
Hollanders

Zeg gewoon Nederlanders
  maandag 7 mei 2007 @ 07:29:45 #77
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_49089545
quote:
Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef leolinedance het volgende:
Concert was overiges echt super vet! Dat kaartsysteem voor consumpties vind ik vrij klote.
Ik ging naar huis met nog 6,10 op mijn kaart. Als alle 35.000 aanwezigen dit hebben gedaan, houdt dit in dat het Gelredome 200.000 cadeau heeft gekregen. Slim systeem dus...

Het verklaart wel waarom:
a. Ze geen ronde prijzen gebruiken, je houdt nu altijd tegoed over op een kaartje
b. Je niet gewoon je eigen chip kunt gebruiken

En 2,80 is absoluut te duur voor lauw pisbier. Maar daar kan Roger Waters niets aan doen, en we waren er voor de muziek!
  maandag 7 mei 2007 @ 10:30:47 #78
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_49092231
oeh..achteraf toch wel een beetje jammer dat ik niet een tweede keer ben geweest .. maargoed

tevens een vieze ordinaire tvp
pi_49094716
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik ging naar huis met nog 6,10 op mijn kaart. Als alle 35.000 aanwezigen dit hebben gedaan, houdt dit in dat het Gelredome 200.000 cadeau heeft gekregen. Slim systeem dus...

a. Ze geen ronde prijzen gebruiken, je houdt nu altijd tegoed over op een kaartje

En 2,80 is absoluut te duur voor lauw pisbier. Maar daar kan Roger Waters niets aan doen, en we waren er voor de muziek!
volgens mij kon je die kaarten gewoon inleveren en kreeg je contant geld terug
pi_49095591
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 12:22:49 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49095660
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, maar ga jij je na een concert je door de menigte worstelen om bij zo'n kassahokje een paar euro terug te vragen? Tuurlijk niet. En daar rekenen ze ook op.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_49096623
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:

[..]

Daar gaat m'n 1,50
pi_49106354
Dit topic mist in de OP.
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 18:47:08 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49110698
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit topic mist in de OP.
aangepast.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_49112256
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef asdqert het volgende:
Hehe, als toegift vond ik de nummers die hij gister deed echt super. Ben ik de enige met gehoorsbescherming trouwens? Me pa had trouwens ook oordopjes mee.
Ik stond niet helemaal vooraan, maar ik had ze wel bij me ja.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_49120662
Ik zat op de tribune dan, maar als zon betonnen bak als het Gelredome zelfs meetrilt weet ik wel dat ik zelfs op de tribune goed doe aan gehoorsbescherming. Plus het feit dat het steeds iets harder gaat, dat geluid.
pi_49122196
Maar het was het zo waard. Gehoorbeschadiging ftw
pi_49126076
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ja, en de titel was Chinese Democracy, toch?
Het bereikt ondertussen wel eenzelfde status ja.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:33:49 #89
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_49138475
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef PeZu het volgende:

[..]

chinese democracy? _! das het nwe guns n roses album
humor is ook een vak
pi_49138536
quote:
Op maandag 7 mei 2007 07:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Iedereen die zich bezighoudt met het bedenken van dit soort systemen zouden ze kapot moeten schieten...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:26:17 #91
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 15:31:37 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49145954
Recensie in het Algemeen Dagblad:

Roger Waters: repertoire vol actuele verwijzingen

Had Roger Waters zijn concertbezoek aan het Gelredome bewust op Bevrijdingsdag gepland?
Tijdens zijn Dark Side Of The Moon-Live-show refereerde de voormalige kopman van Pink Floyd (63) in elk geval niet direct aan deze voor Nederland bijzondere dag. Maar voor het gros van de ruim 33.000 fans kregen zijn talrijke bombastische anti-oorlogsboodschappen toch wel een extra lading door het samenvallen met 5 mei.

Muzikaal week de Britse rockveteraan nauwelijks af van wat hij vorig jaar eerst op het Arrow Rock Festival (juni) en vervolgens in Ahoy (juli) presenteerde. Met voor de pauze een rondgang langs de meest gewilde PF-klassiekers (als Set The Controls At The Heart Of The Sun, Shine On You Crazy Diamond, Wish You Were Here), erna de integrale uitvoering van het meest succesvolle groepsalbum (1973) waaraan deze wereldwijde tournee zijn codenaam ontleent.

Wederom dus vertrouwde kost, maar ditmaal met meer nadruk in het heden geplaatst door gedeeltelijk nieuwe visuele omlijsting. Waardoor bijvoorbeeld bij de eerste toegift Another Brick In The Wall de vaste animatiefilmpjes met de marcherende hamers, geheel hadden plaatsgemaakt voor beelden van het bizarre leven rond De Muur tussen Israël en de Palestijnse gebieden. Zelf stak Waters het heftigst het vingertje op bij zijn enige recente hartenkreet Leaving Beirut, waarin hij zijn liftersbelevenissen als tiener laat overgaan in een felle aanklacht aan het adres van Bush en Blair.

Waar Pink Floyd vroeger stond voor wegdromen uit de alledaagse werkelijkheid, gebruikt Waters thans nagenoeg hetzelfde repertoire om zijn publiek bewust te maken van wat er in de wereld gaande is. Zijn inzet is daarbij reuze indrukwekkend. Als een echte generaal voert Waters zijn troepen (tienkoppige band) aan, alles tot in de puntjes controlerend. Met ook als gevolg een veel beter geluid in het overdekte stadion dan gebruikelijk. Won Waters die Slag om Arnhem glansrijk, zingend moest hij geregeld alle zeilen (lees: koorzangeressen Katie Kisssoon, PP Arnold, Carol Kenyon) bijzetten om niet kopje onder te gaan.
pi_49157359
We zijn niet de enigste die door hebben dat Roger een ontzettende hippie is.
pi_49165138
Wat een kut recensie zeg
pi_49248908
Het is wel waar. Soms hoorde je Waters gewoon echt niet zingen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:21:37 #96
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_49259271
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een kut recensie zeg
hoezo? het is gewoon zo.
pi_49304316
Ik vond zijn stem indrukwekkend. Had voor het concert het idee dat PF-hits zonder Gilmour/Wright niet zouden klinken, maar dat bleek echt super mee te vallen! De In The Flesh versie van Mother bijvoorbeeld kan ik nu superwaarderen, ook al hebben ze Gilmours teksten door een (echt megagoeie!) zangeres laten doen.. niet om een Waters/Gilmour discussie te ontketenen, maar ik ben De Man wel meer gaan waarderen.
pi_49304700
Het gaat niet eens over het concert zelf. En dat van het filmpje van de muur tussen Israël en de Palestijnen was echt bizar slecht Trouwens werd dat alleen in de pauze en vooraf getoond.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 mei 2007 @ 11:28:58 #100
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')