ja..komt er ook. Sterker nog, ik geloof dat ze hem zowel DVD, Blu-ray als ook HDVD uit gaan brengenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:39 schreef PeZu het volgende:
nu hopen dat er ook een blu ray versie van komt
het is een leuk hebbedingetje, temeer omdat ik ook naar die tour ben geweest. pulse was beter, delicate sound of thunder is inderdaad een knap staaltje gedateerde arena rock, vooral ook die saxofonist is echt heel erg eaghties. en inderdaad, de regie zuigt enorm. ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze dit nog een keer op dvd willen mikken., alleen maar voor het geld dan waarschijnlijk, niet vanwege het legendarische karakter van de opnames. en venetie moet maar helemaal niet. aan de andere kant, misschien maken ze er wel een combiding van, wat dan wel weer aardig is.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik had hem *schaam,schaam* tot een jaar geleden ook nog niet gezien, maar wat mij betreft had ik hem ook niet hoeven zien zeg. Muzikaal is het net als PULSE op sommige momenten heel ver weg van de originele sound (maar PULSE bleef over het algemeen nog wel muzikaal interessant), met name bij de DSotM nummers. Nummers als One Slip passen daardoor wel mooi in het geheel, maar hierdoor was het wel een heel erg poppy 80's concert.
Maar bovenal is de regie gewoon zwaar waardeloos. Het is een grote videoclip, je hebt nooit een concert-gevoel, en er is totaal geen overzicht van wat er nou daadwerkelijk allemaal gebeurt op het podium (close-ups en slow motions van ik dacht iemand die een cigaret opsteekt e.d. .... wtf)
En Dave wilde dit of Venetië (te kort, muzikaal af en toe gewoon slecht!) nog wel als volgende DVD-release gaan gebruiken![]()
Er is maar 1 PF-DVD waar ik nog met smart op zit te wachten en dat is The Wall...
"This video is no longer available due to a copyright claim by BBC"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=KjpjusFvml0
http://www.youtube.com/watch?v=_GsnyobxfKU
http://www.youtube.com/watch?v=u2k5AkrpEh8
de hele afleveringquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"This video is no longer available due to a copyright claim by BBC"
![]()
quote:
Top!quote:
Wel erg aardig is dan dat (in ieder geval bij de albumversie, de DVD heb ik hier ook liggen maar die kon me nooit echt boeien) er nummers opstaan als Yet Another Movie en On The Turning Away. Nummers die dus niet op PULSE staan. Naar mijn weten zijn dat de enige twee kwaliteitef noembare DVDs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef rheingold het volgende:
[..]
het is een leuk hebbedingetje, temeer omdat ik ook naar die tour ben geweest. pulse was beter, delicate sound of thunder is inderdaad een knap staaltje gedateerde arena rock, vooral ook die saxofonist is echt heel erg eaghties. en inderdaad, de regie zuigt enorm. ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze dit nog een keer op dvd willen mikken., alleen maar voor het geld dan waarschijnlijk, niet vanwege het legendarische karakter van de opnames. en venetie moet maar helemaal niet. aan de andere kant, misschien maken ze er wel een combiding van, wat dan wel weer aardig is.
heeft ie nu lsd suikeklontjes in zijn mondquote:
jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft ie nu lsd suikeklontjes in zijn mond![]()
nu wil ik ookquote:
fijn......quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:15 schreef nipeng het volgende:
*zelfde post als in het seven ages of rock topic*
De BBC heeft de filmpjes op Youtube laten verwijderen (copyright claim). De linkjes in dit topic naar divx.com heb ik daarom ook maar verwijderd.
ooh ik begrijp het ook wel hoor maar dat maakt het niet minder leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef nipeng het volgende:
Helaas moet je als mod soms impopulaire beslissingen nemen.
quote:Pink Floyd's Piper at the Gates of Dawn Reissued
I'd give it to you if I could, but I borrowed it
Pink Floyd's 1967 LP Piper at the Gates of Dawn-- the band's debut, and final album-length contribution from late founder and professional weirdo Syd Barrett -- will receive the deluxe 3 CD reissue treatment from EMI. Out August 28 in North America and September 3 in Europe, the package will contain both stereo and mono versions of the album, newly remastered by Floyd engineer James Guthrie.
The third disc will collect three Piper-era singles, an alternate take of "Interstellar Overdrive", and a few scattered b-sides and rarities. The package's cover art was designed by Storm Thorgerson, whose mark is all over many of the Floyd's 60s and 70s album sleeves. "Other celebrations of the 40th anniversary" of the landmark album are, reportedly, on their way.
neequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:27 schreef Pudy het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is genomen door bill wyman de bassist van the rolling stones.
quote:Baron Wolman was the first chief photographer of Rolling Stone.
hoe kan storm nu een cover verneuken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
prijs maakt mij niks uit
hopelijk verneukt storm de cover niet
Je hebt gelijk heb ben zelfs nog op de expositie geweest..quote:
ja, beiden komen van de DSoT tournee die liep van '87-'89. Zowel de video als de CD zijn van de 5 concerten die ze gaven in New York in augustus van 1988.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik sta hier voor een vraagteken wat me al vaker tart
De DVD van Delicate Sound Of Thunder heeft een andere setlist dan de CD. Nu is de DVD volgens mij niet officiel maar komt de CD wel uit dezelfde tour?
Ah vandaar. Thanksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:33 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja, beiden komen van de DSoT tournee die liep van '87-'89. Zowel de video als de CD zijn van de 5 concerten die ze gaven in New York in augustus van 1988.
Net zoals bij PULSE is de CD een samenstelling van verschillende avonden, en is de video van ik geloof maar 1 avond. Maar zowel de CD als de video zijn niet compleet (alle avonden speelden ze in NY, in tegenstelling tot de optredens in Earl's COurt in '94, dezelfde setlist)
Ze speelden: SOYCD Pts 1-5, SOL, LTF, YAM, R&A, ANMpt1, TF, ANMpt2, SOR, DoW, OTTA, OOTD, Tim, OtR, GGitS, WYWH, WtTM, U&T, Mon, ABITW2, CN Encore: OS, RLH
dik gedrukt zijn de nummers die op de video staan.
cursief zijn de nummers van de CD.
zoals je ziet: beide producten zijn alleen al vanwege het knippen en plakken prutswerk..
waar is die video opnamequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:12 schreef Echoes het volgende:
Er circuleert ook een videoopname van Amsterdam Rock circus 1972Heb wel de audio
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
waar is die video opname![]()
heb wel 2 andere nederlandse bootlegs:
1967-11-13 Hippy Happy Fair Rotterdam
The Man & The Journey Amsterdam Concertgebouw 1969
en binnenkort moet ik deze nog even downloaden
1968-05-23 Fantasio Club, Amsterdam, Holland
1968-05-23 The Complete Paradiso Tapes (2 CD's)
1968-12-28 Utrecht
volgens google is hij alleen in rusland uit gekomen op dvdquote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef fripper het volgende:
Leuke film , mogen ze nog wel eens op dvd uitbrengen
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet PULSE nog een keer gekeken. Ligt het nou aan mij of is The Great Gig In The Sky echt zo bar slecht als op de DVD of ligt aan mij?
dat is geen Pink Floyd!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef ibaneX het volgende:
een heel toffe cover: http://www.youtube.com/watch?v=eYzQspdn4J0&mode=related&search=
House of the rising sun gedaan door PF!
zo enof het geen pink floyd isquote:
ik hoorde al een gibson ja en nu zie ik hemquote:
oh..okay. je zin was een beetje krom dus ik wist nou niet of je de DVD in vergelijking met de CD, of wat dan ook bedoeldequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het gegil vind ik echt slecht van alle 3 de zangeressen.
Money.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef Pudy het volgende:
a.s. zaterdag Live earth met Roger Waters. Ik heb ergens gelezen dat hij de nummers 'money' & us & them' zal gaan doen.
ben benieuwd, ook of dit wordt uitgezonden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand een idee waar we het kunnen volgen?
waar slaat dit dan weer op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Aja, bewijst maar weer eens wat voor creatief genie Roger is![]()
![]()
Wat is het toch een sufkut geworden.
uiteraard de gehele dag op Nederland 3 en op 3FMquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand een idee waar we het kunnen volgen?
Omdat ie weer money en us and them speelt. KOM OP ZEG!quote:
tsja, wat verwacht je dan? Money is gewoon een van z'n bekendste nummers, en wat maakt het nou uit dat hij o.a. Money wéér speelt (zovaak heeft de gemiddelde muziekluisteraar Us and Them ook weer niet gehoord..)quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:14 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Omdat ie weer money en us and them speelt. KOM OP ZEG!
Walgelijk, dit snobisme.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:15 schreef Hankster het volgende:
[..]
tsja, wat verwacht je dan? Money is gewoon een van z'n bekendste nummers, en wat maakt het nou uit dat hij o.a. Money wéér speelt (zovaak heeft de gemiddelde muziekluisteraar Us and Them ook weer niet gehoord..)
Laten we nou maar eerst gewoon z'n hele setlist afwachten
Spelen ze PF zo nauwkeurig mogelijk na, of hebben ze een duidelijke "eigen inbreng"?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Paltos het volgende:
Zondag The Australian Pink Floyd Show gezien op Rock Werchter.
Prachtig!
Ga er maar vanuit dat 't (zoals altijd) hetzelfde liedje wordt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Walgelijk, dit snobisme.
Maar goed, je hebt gelijk! Laten we de setlist afwachten...maar als ie Brick ofzo gaat doen is ie echt van mijn sokkel gevallen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Walgelijk, dit snobisme.
Maar goed, je hebt gelijk! Laten we de setlist afwachten...maar als ie Brick ofzo gaat doen is ie echt van mijn sokkel gevallen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Aja, bewijst maar weer eens wat voor creatief genie Roger is![]()
![]()
Wat is het toch een sufkut geworden.
Joh, pleurt op! Amused is ook goed hoor...maar dat kennen we nu langzamerhand ook wel (hij noemt het zijn 2e dark side). KOM EENS MET IETS NIEUWS! Voor mijn part speelt ie zijn laatste opera op een blokfluitquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat 't (zoals altijd) hetzelfde liedje wordt...
Heb Roger 2 keer live gezien. Geweldige show, maar hij doet altijd exact hetzelfde. En veel te veel veilige nummers. Flikker toch eens op met die Darkside...
Amused To Death is briljant.. Speel daar eens wat van!
Of gewoon The Wall integraal, waarom niet?
Zo nauwkeurig mogelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Spelen ze PF zo nauwkeurig mogelijk na, of hebben ze een duidelijke "eigen inbreng"?
Best weird eigenlijk, dat zo'n coverband van een nog (weliswaar zieltogende) bestaande band op een festival als Werchter staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |