quote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Double-Helix het volgende:
na een drukke weekend heb ik het wel voor elkaar gekregen om van 7 tot 6 uur te slapen
diepquote:
niks mis mee heel af en toequote:
quote:
Ik gebruik heul geen andere drugs hoorquote:
quote:
huh?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef enter het volgende:
Dat merk je aan zijn traagheid.
hippiequote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef murp het volgende:
ik gebruik geen drugs, voor mij zijn het medicijnen![]()
Begin niet weerquote:Op zondag 6 mei 2007 18:34 schreef Straatneger het volgende:
eeey fok jullie mayn
Rustig G, leer quotenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
[quote]Op zondag 6 mei 2007 18:34 schreef Straatneger het volgende:
eeey fok jullie mayn
[/quoteBegin niet weer![]()
1
eey chill turk, chill!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
tssk1...
wij zijn rustig.. jij komt hard aanbanjeren1
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:40 schreef Straatneger het volgende:
[..]
eey chill turk, chill!
Je doet druk mayn
naamtopic is met mijn naam in de topic titelquote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef Straatneger het volgende:
[..]
naamtopic
aangetrokken tot een turk of fok!
lekker vleesquote:
quote:
jouw kleine billetjes die in mijn heupen bouncenquote:
Ja en anaal word ook gezien als homosexualiteitquote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef enter het volgende:
Homoseksualiteit wordt in de Koran beschreven als verkrachting, het is weer een dis van die vuile negert.
Ik heb meer kans dan jijquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
jouw kleine billetjes die in mijn heupen bouncen![]()
en gedraag jequote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Kom ik zo schaapachtig overquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
en de AA staat niet voor anale allochtonenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja en anaal word ook gezien als homosexualiteit![]()
Hoiquote:Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef enter het volgende:
[..]
en de AA staat niet voor anale allochtonen![]()
In een willekeurig negert topic.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef Double-Helix het volgende:
waar is iedereen?
beter ga je kalmeren klawiequote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Double-Helix het volgende:
nee niks chillen,ga weer katoen plukken!
ik moest lachenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:28 schreef Double-Helix het volgende:
negers neuken alles wat een gat heeft.
je weet, rustigquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Borat
Borat die Freddie Mercury speelt
Boratquote:Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Borat
Borat die Freddie Mercury speelt
Faroukh wie?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Borat
sacha baron cohen
Ali G
Faroukh Bulsara
Artiestennaam is dus Freddie Mercury?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef Double-Helix het volgende:
Dat is de echte naam van Freddie.
blijf van die waterpijp afquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Double-Helix het volgende:
Once upoen a time leefde een penis een een kut gelukkig samen in de hemel,god beveelde de geslacht organen om geen gebruik te maken van de onheilge en slechte dildo en fleshlight,nadat De kut verleid was door de slechte kamasutra meesters nam ze en een dildo in zich en verleide ze de nietsvermoedende penis om een fleshlight te penetreren,nadat god woedend was over de geslacht organen vervloekte hij de penis om tot in de eeuwigheid uit een gat op zijn eikel te spugen,en beveelde hij de kut dat ze tot in de eeuwigheid de mannelijke lid te moeten ontvangen 14.gif
en god zag dat het goed was!
komt er een emo bij de bakker...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef zainabber het volgende:
Komt Marco Borsato bij de bakker...
Bakker: Wat voor brood wil je?
Marco Borsato: Doe mij die maar.
quote:
komt een gabber bij de bakker...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt een gabber bij de slager
''Heb je nog gehakt''?![]()
![]()
die is geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
komt een man bij de bakker...
Man:ik heb je ma geneukt!
Bakker:rot op pa ik ben aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |