En jij weet natuurlijk wel waarover je praat...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef Index het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker.
Hij is zo'n nerd die niks beters kan dan zweefvliegen, die vroeger is misbruikt door zijn vader en slechte prestaties op school leverde.
Gevolg hiervan is dat hij de psychologische testen niet doorkwam.
Die gast weet niet waar hij over praat, en voelt zich heel wat met zijn zweefvliegen. Ondertussen baalt hij enorm dat hij alleen maar kan zweefvliegen, en niet meer dan dat.
Daarbij komt nog dat hij onzin uitkraamt. Ik ben vorig jaar viavia met een kennis op volkel even wezen "vliegen" in een van hun sims daar.
Daar moet je echt wel meer doen dan even een hendeltje overhalen en de boel aftrimmen
Een soort van McDavid maar dan andersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
Lightning_NL zit wel ontzettend af te geven op de attitude van zweeflviegers maar hij denkt zelf ook echt dat ie heel wat is. Kijk eerst maar eens even naar jezelf menneke....
Anders lees je even AL mijn postsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef Index het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat hij onzin uitkraamt. Ik ben vorig jaar viavia met een kennis op volkel even wezen "vliegen" in een van hun sims daar.
Daar moet je echt wel meer doen dan even een hendeltje overhalen en de boel aftrimmen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef cheukert het volgende:
[..]
Een soort van McDavid maar dan anders![]()
Je moeder is een echte manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef The_stranger het volgende:
Jongens, jongens, het is toch bij iedereen bekend dat alle zwevers homo's zijn en alle beroepspiloten echte mannen..![]()
Zo moeilijk is dat toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reageren is ook een keuzequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Leef het volgende:
dit is inmiddels echt een babytopic geworden. Of was het dat de hele tijd al? Schaam me dat ik hier ooit in gepost heb
Maar, wat nou als een beroepspiloot zweef vliegt. Is hij dan een echte homofiele man?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef The_stranger het volgende:
Jongens, jongens, het is toch bij iedereen bekend dat alle zwevers homo's zijn en alle beroepspiloten echte mannen..![]()
Zo moeilijk is dat toch niet?
Neuh, gewoon een lekker d ingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar, wat nou als een beroepspiloot zweef vliegt. Is hij dan een echte homofiele man?
Over een jaartje of anderhalf kom jij ook in zicht voor AutoReplyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
Autoreply geilt dus op mannen........
David is nog erger. Geilt op vliegtuigen en neukt niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef cheukert het volgende:
[..]
David is nog erger. Geilt op vliegtuigen en neukt niks.![]()
Gast, leer PI's lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef Lightning_NL het volgende:
@AutoReply
Wat is het nut om dat nou nog eens te quoten?
Geen eigen mening?
Verwacht je nu van mij dat ik dezelfde tekst 2x ga lezen?
Ik heb alleen maar zweefvliegers af zitten zeiken, ik heb nergens mezelf de hemel in geprijsd.
Dat heb je wel. Lezen bleek sowieso niet je sterktste punt, dus ik denk "als ik het een paar keer post snapt onze dodo het allicht wel" Je noemt bijvoorbeeld dat jij en je superstoere collega's werkweken van 80 uur maken. Uiteraard je reinste BS, maar als ik vraag of je 's een bron of bewijs kan geven reageer je niet meer, in plaats daarvan wordt er alleen nog maar gebashed. Volwassenheid oidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef Lightning_NL het volgende:
@AutoReply
Wat is het nut om dat nou nog eens te quoten?
Geen eigen mening?
Verwacht je nu van mij dat ik dezelfde tekst 2x ga lezen?
Ik heb alleen maar zweefvliegers af zitten zeiken, ik heb nergens mezelf de hemel in geprijsd.
Idd. Ik neem me al jaren voor om homo te worden, maar het wil niet zo lukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |