Volgens mij zit hij alleen maar te vissen. Hij heeft Jaap zien praten met Huub en Eric, maar weet niet waar het over ging.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef elcastel het volgende:
Brian heeft alles gehoord over de snode plannen van Jaap. Hij heeft staan afluisteren namelijk, toen hij eigenlijk alleen maar een snoepje wou pakken. Yeah right.
Hij beweert natuurlijk van wel. Jaap zegt het niet meer te weten, Brian weet alles wel, maar zegt weer net niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:01 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij zit hij alleen maar te vissen. Hij heeft Jaap zien praten met Huub en Eric, maar weet niet waar het over ging.
Helemaal goedquote:Op zondag 6 mei 2007 13:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou nog 1 keer met de tietjes en dan komt dees er in ...goedgekeurd dames???
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
Snoepjes liggen in de snoepla in de keuken. Pammetjes liggen in zijn nachtkastje.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef elcastel het volgende:
Brian heeft alles gehoord over de snode plannen van Jaap. Hij heeft staan afluisteren namelijk, toen hij eigenlijk alleen maar een snoepje wou pakken. Yeah right.
hahaha dat durf ik dus nooit te kijken, en als ik toevallig toch de lef heb dan gaat het geluid uit en hou ik mijn handen zo voor m'n ogen dat ik alleen de ondertiteling kan lezen zodat ik niet zie wat er gebeurdquote:Op zondag 6 mei 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow leuk,,,,dus nu spookt er een dooie eigenaar rond,....voor de gene die niet in geesten geloven:
Datum en tijdstip: 7 mei 2007, 01:00-02:00 uur
discovery channel: A haunting....echt een freaky serie....i am a believer!!
Zo reageerde mijn beste vriendin ook...die kruipt bij mij altijd tegen me aan...wel geinig...vind het zelf ook freaky hoor zeker als ik alleen ben...ook al ben ik een vent..quote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha dat durf ik dus nooit te kijken, en als ik toevallig toch de lef heb dan gaat het geluid uit en hou ik mijn handen zo voor m'n ogen dat ik alleen de ondertiteling kan lezen zodat ik niet zie wat er gebeurd![]()
waar zou ze aan denken....de hijgende stem van brian...of de vingervlugge handjes van Huub...of gewoon aan der eigendoosje.....quote:
Thema voor de wedstrijd was dan ook Barbiequote:Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat lelijk die make-up.
Nothing but the best voor deze mediageile snol, dus perfect.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |