Kort gezegd zij hem opgegeild en afgewezen snachts...hubio gefrustreerd...en hoor net dat japio ruzie had met natasia waarom zien wij dat NIETTTTTTTTTTTTTTTTTT???????????????????quote:Op zondag 6 mei 2007 11:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof ik niet, of het moet zoiets zijn als clinton en monica lewinsky
En uiteraard Japio die het zich ook nog kan voorstellen en uitschrijven mondeling dan whahha..quote:Op zondag 6 mei 2007 11:32 schreef Dark het volgende:
Huub:" Weet je wat ook gek zou zijn? Als mensen uit hun bek zouden schijten!"
Ze hebben het niet alleen gevraagd, je hebt het vooral ook gegeven. En daar zat ook de mededeling bij die Wopper1 net aangeeft. Dus daar heb je zelf voor gekozen, verder heb je het voorgaande half jaar gratis kunnen kijken of het product/de dienst je aanstaat.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Dan hadden ze maar geen geld moeten vragen...zo simpel is het.
Jah jah...zal me een worst wezen verder...boeit me niet echt...vond het een interessante filosofie.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben het niet alleen gevraagd, je hebt het vooral ook gegeven. En daar zat ook de mededeling bij die Wopper1 net aangeeft. ....... bent ...
Wellicht ga ik dan voor de eerste keer een stukje van Jaap lezenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:39 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat vandaag op zijn blog een stuk schrijven over Brian, Natasia en Eric.
Ik hoor net dat het internet uitligt daar ? Het zal dus nog wel even duren ...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:38 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap gaat een blog online zetten die gaat over Brian![]()
Terror!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dark, hoe kom het dat ik jou usericon niet kan zien?
[afbeelding]
Of ziet die er echt zo uit?
Het weer wordt van de week minder, gaat Nico dan de hele dag op de bank de krant lezen ? Hij verwijt iedereen dat ze het spel niet spelen, maar je kunt hem zelf niet echt een voorbeeld noemen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:48 schreef Dark het volgende:
Huub:" Nicolaas levert helemaal niks, hij loopt hier een beetje huidkanker op te lopen, 20 uur per dag in de zon!"
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het weer wordt van de week minder, gaat Nico dan de hele dag op de bank de krant lezen ? Hij verwijt iedereen dat ze het spel niet spelen, maar je kunt hem zelf niet echt een voorbeeld noemen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het weer wordt van de week minder, gaat Nico dan de hele dag op de bank de krant lezen ? Hij verwijt iedereen dat ze het spel niet spelen, maar je kunt hem zelf niet echt een voorbeeld noemen.
Nicolaas reageert alleen maar op incidenten die er om hem heen plaatsvinden. Dan roept hij weer wat over het spel, dat het een gekkenhuis is, dat de regels niet nageleefd worden en dat bepaalde mensen eruit moeten. Van hemzelf gaat geen initiatief uit, geen creatieve ideen en geen overwicht. Als hij echt ondernemer is geweest zal hij wel mislukt zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Hij kan best irritant meedoen, maar zelf iets opstarten is er niet bij. De initiatieven die hij neemt zijn zo slap dat het nooit tot iets leidt. Dus springt hij maar in discussie's wél aanslaan, maar daar sneeuwt hij ook al onder, omdat niemand hem meer serieus neemt. Zonde, ik had van hem echt wel wat meer verwacht, hij is sluw, achterbaks en fel, en dat is ongeveer precies het rijtje wat hij nu net niet laat zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Meganog het volgende:
Nicolaas reageert alleen maar op incidenten die er om hem heen plaatsvinden. Dan roept hij weer wat over het spel, dat het een gekkenhuis is, dat de regels niet nageleefd worden en dat bepaalde mensen eruit moeten. Van hemzelf gaat geen initiatief uit, geen creatieve ideen en geen overwicht. Als hij echt ondernemer is geweest zal hij wel mislukt zijn.
Was ook even elders. Kon nog wel horen, dat Jaap een aantal dingen van Brian goed doorheeft en daar gaat hij over schrijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:51 schreef Varen het volgende:
Heeft iemand gehoord wat Jaap over Brian zei, bij mij ging net telefoon![]()
Moei??quote:Op zondag 6 mei 2007 12:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Hij kan best irritant meedoen, maar zelf iets opstarten is er niet bij. De initiatieven die hij neemt zijn zo slap dat het nooit tot iets leidt. Dus springt hij maar in discussie's wél aanslaan, maar daar sneeuwt hij ook al onder, omdat niemand hem meer serieus neemt. Zonde, ik had van hem echt wel wat meer verwacht, hij is sluw, achterbaks en fel, en dat is ongeveer precies het rijtje wat hij nu net niet laat zien.
Ik dacht al, toen Brain met Jaap sprak, dat het geen indruk maakte op Jaap.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Was ook even elders. Kon nog wel horen, dat Jaap een aantal dingen van Brian goed doorheeft en daar gaat hij over schrijven.
Leuke foto voor een geboortekaart.quote:
Maar het kan toch ook niet 24/7 actie zijn? Net als in real-life dusquote:Op zondag 6 mei 2007 11:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Dan hadden ze maar geen geld moeten vragen...zo simpel is het.
Klopt, Brian is een parasiet, die alleen over de ruggen van anderen het spel speelt. Maar onderschat hem niet, hij speelt het goed. Zijn probleem is zijn kwetsbaarheid. Door zich als een bloedzuiger op te stellen wordt hij afhankelijk, dat geeft hem extra macht zolang hij medestanders om zich heen heeft. Zodra die wegvallen is het voor hem snel voorbij (en met DGK ook), dus hij wordt beschermd (ook met eventueel nieuwe bewoners zullen ze daar rekening mee houden).quote:Op zondag 6 mei 2007 12:02 schreef elcastel het volgende:
Overigens vind ik Brian ook totaal geen speler. Die stuurt alleen maar mensen op pad, ik zie van hem zelf bijna niks. Alleen die kinderachtige grap met die airco was stiekum toch wel leuk. Voor de rest heeft hij zichzelf gedegradeerd tot iemand die constant aangevallen voelt. Brian komt al weken niet verder dan vertellen hoe goed hij aanvallen verweerd, wat hij vergeet te zeggen isdat hij alle kracht voor een eigen aanval kwijt is geraakt.
Maar dat is ook helemaal niet errrrrrrrrrg!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nicolaas reageert alleen maar op incidenten die er om hem heen plaatsvinden. Dan roept hij weer wat over het spel, dat het een gekkenhuis is, dat de regels niet nageleefd worden en dat bepaalde mensen eruit moeten. Van hemzelf gaat geen initiatief uit, geen creatieve ideen en geen overwicht. Als hij echt ondernemer is geweest zal hij wel mislukt zijn.
maar wel zoooooo irritant, en Huub neemt het ook al over (maar ja die neemt allemaal van dat soort uitspraken over, ik hoor 'm nu ook al weer regelmatig 'fucking hell' roepen)quote:Op zondag 6 mei 2007 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is ook helemaal niet errrrrrrrrrg!![]()
Huub neemt inderdaad veel uitspraken over, kwamen 'gezellig', 'nou' en 'ik hou er van' ook niet van Bart ?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:17 schreef Charmian het volgende:
maar wel zoooooo irritant, en Huub neemt het ook al over (maar ja die neemt allemaal van dat soort uitspraken over, ik hoor 'm nu ook al weer regelmatig 'fucking hell' roepen)
Sorry hoor voor dit berichtje, dochterlief zat even achter de pc en dacht grappig te zijn.....quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef MissSomebody het volgende:
hoi allemaal
Hoi dochter!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Sorry hoor voor dit berichtje, dochterlief zat even achter de pc en dacht grappig te zijn.....![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef MissSomebody het volgende:
hoi allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |