Ja hoor es, wij hebben vier maanden niet geweten of jij nog in leven was.quote:
Ik wilde niet overal rondbazuinen dat ik een paar maanden weg zou gaan. Maar ik wilde ook niet dat jullie zouden denken dat ik dood was. Dus ik had Soempie laten weten dat ze pas ongerust hoefde te zijn als ik na 6 maanden niet meer terugkwam. En aangezien jij wel eens in AKQ kwam en wist dat ik daar ook veel was, dacht ik dat je er op die manier wel achter zou komen. En zo heel erg anoniem ben ik niet op Fok, sommigen weten wie ik ben. Ik wilde jullie dus niet expres 'zo' achterlaten. Heb er nog wel serieus over nagedacht of ik het ook hier moest melden of niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor es, wij hebben vier maanden niet geweten of jij nog in leven was.![]()
Ik zou geen schatting kunnen maken, want ik weet niet wat normaal is. Maar ik denk dat het hoog was. En dat het zweet op je voorhoofd parelde.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef Lienekien het volgende:
Hoe hoog schat je mijn bloeddruk in ten tijde van, Erik?
Ik denk meer aan een fronzend voorhoofd.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou geen schatting kunnen maken, want ik weet niet wat normaal is. Maar ik denk dat het hoog was. En dat het zweet op je voorhoofd parelde.
Ik had er aan gedacht. Maar weigerde aan die gedachte toe te geven. Verder dacht ik aan een hele lange internetafsluitingquote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde niet overal rondbazuinen dat ik een paar maanden weg zou gaan. Maar ik wilde ook niet dat jullie zouden denken dat ik dood was.
quote:Dus ik had Soempie laten weten dat ze pas ongerust hoefde te zijn als ik na 6 maanden niet meer terugkwam. En aangezien jij wel eens in AKQ kwam en wist dat ik daar ook veel was, dacht ik dat je er op die manier wel achter zou komen. En zo heel erg anoniem ben ik niet op Fok, sommigen weten wie ik ben.
Maar je bent er toch weer!quote:Ik wilde jullie dus niet expres 'zo' achterlaten. Heb er nog wel serieus over nagedacht of ik het ook hier moest melden of niet.
Sorry
Tsss.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
fronzend
Daar krijg je rimpels van.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk meer aan een fronzend voorhoofd.![]()
Daar zei ik het ook niet om.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin dat je je zou moeten verantwoorden of verontschuldigen.
En toch doe ik het, want ik snap wel dat het niet erg netjes is. Ik weet hoe ongerust ik was toen dollehond niet meer postte, en toen Supersheep een hele tijd niet meer in AKQ was geweest en niemand wist waar ze waren.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef broer het volgende:
Ik vind het echt onzin dat je je zou moeten verantwoorden of verontschuldigen.
Op een gegeven moment is dat ene berichtje ook wel rondge-PM't, hoor. Langs alle ongeruste TTK'ers.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch doe ik het, want ik snap wel dat het niet erg netjes is. Ik weet hoe ongerust ik was toen dollehond niet meer postte, en toen Supersheep een hele tijd niet meer in AKQ was geweest en niemand wist waar ze waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |