Osama bin Laden is geen robot, dat is een mens...zou een normaal iemand retorisch geopperd hebben, niet ik..ik ben hoger dan dat. Een autoriteit obscure.quote:
Osama is een menselijke robot.quote:Op zondag 6 mei 2007 04:19 schreef MSD het volgende:
[..]
Osama bin Laden is geen robot, dat is een mens...zou een normaal iemand retorisch geopperd hebben, niet ik..ik ben hoger dan dat. Een autoriteit obscure.
Ik? Ik zou hebben gezegd, osama, ouwe rukkende konijnepijpert van me, weet je wel wat dat kost man, zo'n pilotenopleiding, dat moeten die gasten zelf betalen.
waarom doet ie dan niet wat zijn christelijke 'makers', ik hoop dat je het snapt, willen?quote:
Zullen we dit topic maar een schopje 'truth' geven? Dit is toch bedoeld als een herdenkingstopic, en niet om er weer hele theorieen bij op te sommen?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die gast loopt gewoon vrij rond
heb jij dag en nacht bewakingscams gezien van die gast?
Nou dan? Bewijs dat hij er zit!
(complottenbedenktterplekke)
Dus jij wil wel dat Volkert doodgaat maar je wilt zelf je handen schoon houden.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:07 schreef Sander170 het volgende:
Tussen de 100 mensen zal er vast 1 opstaan en zeggen Volkert jij gaat er ''echt'' aan, zodra je vrij bent.
Ik vertrouw erop dat dit dus een ware Feit is, tenminste dat vermoed ik hoor !
Die kwamen pas later met Balkenende 1, 2 en 3quote:Op zondag 6 mei 2007 10:34 schreef Arcee het volgende:
Een van de boeiendste politieke periodes.
Als je een echte vent bent doe je het zelf, ipv te zitten stoken en iemand anders t vuile werk te laten doenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:57 schreef Sander170 het volgende:
Reken maar dat als Volkert vrij komt dat hem wat overkomt.![]()
Of die het zal overleven vraag ik me af.![]()
Pim is wel heel belangrijk. Dat een man wordt vermoord om z'n mening is natuurlijk bij de gekken af, zoiets kan en mag niet meer gebeuren in Nederland (is nog een tweede keer gebeurd weet iedereen natuurlijk)quote:Op zondag 6 mei 2007 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wachten is op de eerste randdebiel die een verzoek gaat indienen bij de Paus om de ze man heilig te verklaren.
Op 10 juli hoor ik nooit iemand en op die datum is toch een heel wat belangrijker en indrukwekkender man vermoord.
'Best' erg.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is best erg dat hij vermoord is. Ik had liever de LPF met Forutyn in de regering gezien, zodat heel Nederland had gezien wat een blaaskaak die man was en wat een onbekwame bestuurder. Nu zitten we nog steeds met die IQ-gehandicapten die maar blijven geloven dat we nu in Nirvana geleefd zouden hebben, als Fortuyn maar was blijven leven.
Ik vind het eigenlijk diep treurig, dat je voorbij gaat aan het stilstaan bij de nagedachtenis.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:15 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind het diep treurig dat zoveel aandacht wordt besteed aan deze man. Op deze manier wordt de mythe in stand gehouden en zwerft de geest van onverdraagzaamheid en populisme verder door Nederland.
Als ze nou eens in een programma de mythe durven door te prikken, en uit durven te leggen dat het met Fortuyn net zo goed een zooitje was geworden, dan kan het voor veel Nederland nog wel eens een nuttige les betekenen. Maar na een blik in de TV-gids zie ik dat hij de hele dag als een halfgod behandeld gaat worden.
Waarom was ie dan zo verwijfd en liet ie zich verwennen door minderjarige Marokkaantjes in een darkroom?quote:
Wat niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'Best' erg.Het is gewoon erg. Maar je hebt gelijk, als hij was blijven leven hadden we allemaal gezien dat het ook hem niet was gelukt.
Nederland "redden".quote:
Hou toch op. De man is omgelegd door een doorgedraaide natuurfanaat, die geen heil zag in de plannen van de LPF op het gebied van natuur- en dierenbescherming. Punt uit.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De les die geleerd moet worden uit de tragiek van de moord op Fortuyn is dat intolerantie, haat en demonisering ten aanzien van het vrije woord nooit mag winnen ten koste van dit grondrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |