Het leek me niks voor in ONZINquote:Op zondag 6 mei 2007 03:00 schreef golfer het volgende:
Trouwens... lijkt mij beter ergens in POL ofzo op z'n plaats dan in TV, dit topic.
regerings-schandalenquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:00 schreef golfer het volgende:
Trouwens... lijkt mij beter ergens in POL ofzo op z'n plaats dan in TV, dit topic.
Ik denk niet dat volkert alleen was in dezequote:Op zondag 6 mei 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
Volkert zal het niet overleven, let maar op, je zult zien.
Ik ben mooi een dagje weg, even een prijs ophalen in dat dorp van pimquote:Op zondag 6 mei 2007 03:05 schreef golfer het volgende:
Pim-Pam-Pet.
Hoeveel 100 topics krijgen we vandaag hier over?
hij heeft geen emotiesquote:Op zondag 6 mei 2007 03:06 schreef Heathen het volgende:
Inderdaad, ik denk dat Volkert dit emotioneel niet aankan. Laten we voor hem bidden op deze zondag.
oh een stropdas?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik ben mooi een dagje weg, even een prijs ophalen in dat dorp van pim.
neem gemakshalve maar even aan dat jij valt op mannen met veel testosteronquote:
die gast loopt gewoon vrij rondquote:Op zondag 6 mei 2007 03:07 schreef Sander170 het volgende:
Tussen de 100 mensen zal er vast 1 opstaan en zeggen Volkert jij gaat er ''echt'' aan, zodra je vrij bent.
Ik vertrouw erop dat dit dus een ware Feit is, tenminste dat vermoed ik hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |