quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:40 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik morgen bij kou naar jou komen kijken?![]()
Brian is hààr poppetje terwijl Brian over de beleggingscursus begint...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
brian vertelde net tegen Tas dat hij dingen nu heel anders ziet en dat hij heel stabiel is nu. Dit komt voornamelijk door brieven van Netty en Kenneth. Natas merkte even fijntjes op, dat zij ook in dat rijtje thuishoort, omdat ze hem altijd in alles steunt en bijstaat.
Natas wil een kusje op Brians neus geven, maar hij begint meteen te zuchten en dat vindt Tas niet leuk.
Ik vind dat genoemde personen zo snel als mogelijk worden voorzien van live streams. Hun Comments on the streams worden door mij zeer op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, wie moet er proffesionele hulp krijgen...
Peter of ik?![]()
Filmpje staat nog gewoon op YouTubequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand nog foto's van Natasia's eerste dag, of de dag dat Gordon bij haar voor de deur stond?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Even het vochtigheidsgehalte in de COS wat opkrikken...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat genoemde personen zo snel als mogelijk worden voorzien van live streams. Hun Comments on the streams worden door mij zeer op prijs gesteld.DUS DAT.
U vraagt....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
Heeft iemand nog foto's van Natasia's eerste dag, of de dag dat Gordon bij haar voor de deur stond?
Wie is datquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef OudFruit het volgende:
[..]
U vraagt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Hihi, dat is Natasia natuurlijk, gekke pop![]()
Thank you!! Is me geheugen weer opgefrist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef OudFruit het volgende:
[..]
U vraagt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er kruipt een lintworm over zijn nekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian bereikt inmiddels bijna zijn hoogtepunt![]()
[afbeelding]
DGK is in Suriname ook een hype!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian en Natasia denken dat ze als wereldberoemde mensen straks over straat zullen lopen...![]()
even de volgende link plakken in windows media player (url-openen)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
Jakkesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian bereikt inmiddels bijna zijn hoogtepunt![]()
[afbeelding]
Dan sodemieter je maar op. Denk maar niet dat ik jouw nog ooit een veer in je reet steek.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding] KWALITEITSPOST! [afbeelding]
Sorry, ik hou al op...![]()
Nou opzich...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Vind jij het goede streams? Ik zie niks!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef OudFruit het volgende:
[..]
U vraagt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Respect dat je naar die twee kunt luisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
brian vertelde net tegen Tas dat hij dingen nu heel anders ziet en dat hij heel stabiel is nu. Dit komt voornamelijk door brieven van Netty en Kenneth. Natas merkte even fijntjes op, dat zij ook in dat rijtje thuishoort, omdat ze hem altijd in alles steunt en bijstaat.
Natas wil een kusje op Brians neus geven, maar hij begint meteen te zuchten en dat vindt Tas niet leuk.
Je streams lopen achter!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Voorlezen. Een COSje of 900 terug...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Brian wil kamers aan studenten verhuren, 800 euro per kamer? Kan ie lang zoeken naar huurders vrees ik.
Wat zijn wij toch een stel sukkels, eigenlijk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou opzich...
Als je van zwart houd...
Je lijkt Lieke wel, met al die jurkjeswissels.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Brian wil kamers aan studenten verhuren, 800 euro per kamer? Kan ie lang zoeken naar huurders vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |