De MIVB is sowieso een achterstandsbedrijf. Nieuw materieel wordt zeer sporadisch geleverd en ja, videobewaking moeten ze echt regelen. Niet alleen bij de haltes/stations maar ook in de voertuigen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:09 schreef Frederic het volgende:
[..]
Dacht altijd dat de metrostations in het westen 'gevaarlijker' waren dan in het oosten, gezien het oosten van Brussel 'rijker' en residentiėler is...
[afbeelding]
Heb ook een tijdje dagelijks de rode lijn genomen (van station Roodebeek tot Kunst-Wet) en heb nooit iets gezien van agressie. (al was dat natuurlijk wel tijdens de dag...)
De MIVB zou beter wat meer investeren in veiligheid ipv weer nieuwe 'ultramoderne' metrostellen aan te kopen!![]()
Als ik iemand onschuldig veroordeel, dan kan ik hem dus nog uit de cel halen. Wat ga jij doen? Z'n hoofd er weer aan plakken?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:35 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Dan moeten we echt levenslang ook maar uit het strafrecht halen? Het is immers onwenselijk dat onschuldigen de rest van hun leven achter tralies belanden.
Letterlijk oog om oog en tand om tand is inderdaad een beetje barbaars. Daarom stel ik de guillotine voor om de moordenaar vooral geen pijn te doen.
Dan nog kan je een straf tot levenslang niet bij elke onschuldig veroordeelde ongedaan maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Oi, logisch wonder, als je iemand levenslang in de gevangenis gooit, en je komt er na vijf jaar achter dat je de verkeerde in de bak zit, dan kun je dat nog enigszins ongedaan maken. Met de doodstraf lukt je dat niet meer.
En wat doe jij als de onschuldig tot levenslang veroordeelde in de cel overlijdt? Nieuw leven inblazen? Klonen als die al in het graf ligt?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als ik iemand onschuldig veroordeel, dan kan ik hem dus nog uit de cel halen. Wat ga jij doen? Z'n hoofd er weer aan plakken?
Drogreden vriend. Ik wijs jou erop dat je de doodstraf nooit kunt terugdraaien, en dan kom jij met het tegenargument: ja, maar levenslang ook niet altijd! Dat doet niets af aan mijn argument dat je de doodstraf NOOIT kunt terugdraaien, en levenslang wel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:11 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
En wat doe jij als de onschuldig tot levenslang veroordeelde in de cel overlijdt? Nieuw leven inblazen? Klonen als die al in het graf ligt?
Wees dan consequent en schaf levenslang dan ook af.
Terugdraaien???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Drogreden vriend. Ik wijs jou erop dat je de doodstraf nooit kunt terugdraaien, en dan kom jij met het tegenargument: ja, maar levenslang ook niet altijd! Dat doet niets af aan mijn argument dat je de doodstraf NOOIT kunt terugdraaien, en levenslang wel!
weldegelijk boeit de afkomst wel. dit soort agressie en criminaliteit in de maatschappij komt van bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Gia het volgende:
Wat een walgelijke beesten.
Zulke lui mogen ze van mij afmaken. En de afkomst boeit me allerminst.
Dit zijn geen mensen. Ze mogen ieg nooit meer terug in de maatschappij.
Ik bedoel dat het beesten zijn, ongeacht afkomst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Netwerken het volgende:
[..]
weldegelijk boeit de afkomst wel. dit soort agressie en criminaliteit in de maatschappij komt van bepaalde groepen.
met dat in gedachte kan je er voor zorgen dat deze groepen verwijderd worden of juist niet toegelaten.
wat dat betreft is de oost-europese markt een goede ontwikkeling. Verdringingseffect.
Lul toch niet zo dom man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Netwerken het volgende:
[..]
weldegelijk boeit de afkomst wel. dit soort agressie en criminaliteit in de maatschappij komt van bepaalde groepen.
we zullen de criminaliteitscijfers maar even achterwege laten dan. toch?quote:
eens. het wordt alleen zo vermoeiend op een gegeven moment. het is gewoon te erg wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef Posdnous het volgende:
Zou je je niet gewoon bij de feiten houden in plaats van meteen weer over allochtonen te ouwehoeren, dat is toch gigantisch infantiel of niet soms?
Nee, Echte Blanke Nederlanders doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:09 schreef Netwerken het volgende:
[..]
met dat in gedachte kan je er voor zorgen dat deze groepen verwijderd worden of juist niet toegelaten.
wat dat betreft is de oost-europese markt een goede ontwikkeling. Verdringingseffect.
Nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, Echte Blanke Nederlanders doen zoiets niet.
'want als ze het wel doen, dan zijn het geen Echte Blanke Nederlanders maar paupers?'quote:
Ik vond dat hans teeuwen 't leuker brachtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |