quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef Commensaal het volgende:
Triest. Die beelden hoef ik trouwens absoluut niet te zien.
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beterquote:
Nou, da-is nie hoor. Ze tackelen 'm, en daarna is het alsof ze helemaal losgaan op een zoutzak. Inclusief 'springen op een zoutzak'.quote:
het is al nacht moet ik mezelf dan verzieken met beelden die me waarschijnlijk zullen pijnigen?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beter)
Thanks en ja ik heb 'em gezien nu. Echt... hoe kan je nou op iemands hoofd gaan stampen en springen als diegene al K.O. op de grond ligt... geen woorden voor om zoiets te beschrijven... wat moet je nou met dit soort mensen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:28 schreef tjolder het volgende:
[..]
http://www.brusselnieuws.(...)tm?newsID=1178203437
Film werkt bij mij met winamp video
ik denk dat ze een pilletje moeten slikkenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Thanks en ja ik heb 'em gezien nu. Echt... hoe kan je nou op iemands hoofd gaan stampen en springen als diegene al K.O. op de grond ligt... geen woorden voor om zoiets te beschrijven... wat moet je nou met dit soort mensen.
Ik ben juist tegen de doodstraf omdat ik vind dat dit soort figuren levenslang moeten boeten (ipv the easy way out). Maar ik betwijfel dat deze figuren de hersencapaciteit bezitten om zich er maar een fuck van aan te trekken. Laat staan dat ze er ooit iets van zullen leren.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat ze een pilletje moeten slikken![]()
Daniel Fountaynequote:Op zondag 6 mei 2007 01:38 schreef newsman het volgende:
Weet zijn naam niet, maar bid voor hem.
ben blij dat ik niet gekeken heb naar dat filmpjequote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef newsman het volgende:
Hoop het beste voor deze man, ben alleen bang dat hij dood gaat, er is zo hard op hem gesprongen.
En ons belastingsgeld erin stoppen?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben juist tegen de doodstraf omdat ik vind dat dit soort figuren levenslang moeten boeten (ipv the easy way out).
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef Hathor het volgende:
Lafaards.
Hij vecht NU voor zijn leven, terwijl ie in coma ligt. tenminste, ik ga er van uit dat dat bedoeld word hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, da-is nie hoor. Ze tackelen 'm, en daarna is het alsof ze helemaal losgaan op een zoutzak. Inclusief 'springen op een zoutzak'.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |