Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Ondanks dat ik tegen wapenbezit ben ga ik op dit soort momenten erg twijfelen.
http://www.brusselnieuws.(...)tm?newsID=1178203437quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef SpecialK het volgende:
filmpje werkt niet (voor mij iig)
en je mag wel een bron neerzetten naar een tekstueel verslag hoor.
Nee, die man had ze allemaal kapot moeten schieten, dan had ik hem een taart gestuurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?
ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
Toch knap dat je daar iemand van kunt herkennen
Hoe dan ook, wel goed dat ze gepakt zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzo
Ja, een terugkeer naar de oude vertrouwde normen en waarden van de Middeleeuwen, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef StefanP het volgende:
Opruimen. Opsluiten is er namelijk te goed voor; zelfs een euro is al teveel om te spenderen aan dit soort uitschot. Maar laat het maar weer aan het 'geciviliseerde' westen over om dit soort tuig er met een taakstrafje vanaf te komen; het zijn immers arme zielepietjes.
In de middeleeuwen wisten ze wel raad met zulk schoren: publiekelijk radbraken. Pijnlijk doen sterven zodat ze goed na kunnen denken over wat ze gedaan hebben, en andere etters-in-spe zich wel 10x bedenken voor ze iets soortgelijks doen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef Commensaal het volgende:
Triest. Die beelden hoef ik trouwens absoluut niet te zien.
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beterquote:
Nou, da-is nie hoor. Ze tackelen 'm, en daarna is het alsof ze helemaal losgaan op een zoutzak. Inclusief 'springen op een zoutzak'.quote:
het is al nacht moet ik mezelf dan verzieken met beelden die me waarschijnlijk zullen pijnigen?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beter)
Thanks en ja ik heb 'em gezien nu. Echt... hoe kan je nou op iemands hoofd gaan stampen en springen als diegene al K.O. op de grond ligt... geen woorden voor om zoiets te beschrijven... wat moet je nou met dit soort mensen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:28 schreef tjolder het volgende:
[..]
http://www.brusselnieuws.(...)tm?newsID=1178203437
Film werkt bij mij met winamp video
ik denk dat ze een pilletje moeten slikkenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Thanks en ja ik heb 'em gezien nu. Echt... hoe kan je nou op iemands hoofd gaan stampen en springen als diegene al K.O. op de grond ligt... geen woorden voor om zoiets te beschrijven... wat moet je nou met dit soort mensen.
Ik ben juist tegen de doodstraf omdat ik vind dat dit soort figuren levenslang moeten boeten (ipv the easy way out). Maar ik betwijfel dat deze figuren de hersencapaciteit bezitten om zich er maar een fuck van aan te trekken. Laat staan dat ze er ooit iets van zullen leren.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat ze een pilletje moeten slikken![]()
Daniel Fountaynequote:Op zondag 6 mei 2007 01:38 schreef newsman het volgende:
Weet zijn naam niet, maar bid voor hem.
ben blij dat ik niet gekeken heb naar dat filmpjequote:Op zondag 6 mei 2007 01:32 schreef newsman het volgende:
Hoop het beste voor deze man, ben alleen bang dat hij dood gaat, er is zo hard op hem gesprongen.
En ons belastingsgeld erin stoppen?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben juist tegen de doodstraf omdat ik vind dat dit soort figuren levenslang moeten boeten (ipv the easy way out).
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef Hathor het volgende:
Lafaards.
Hij vecht NU voor zijn leven, terwijl ie in coma ligt. tenminste, ik ga er van uit dat dat bedoeld word hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, da-is nie hoor. Ze tackelen 'm, en daarna is het alsof ze helemaal losgaan op een zoutzak. Inclusief 'springen op een zoutzak'.![]()
![]()
![]()
Goed idee. Alleen lopen er nog veel meer zoals hen rond, van die figuren die elk moment kunnen ontploffen. En aangezien Justitie allen iets heeft aan "harde bewijzen", moeten er eerst nog veel meer doden vallen voor deze debielen ècht uit de maatschappij gehaald kunnen worden. Typisch Nederlands: als het kalf verzopen is, ....... !quote:Op zondag 6 mei 2007 00:51 schreef Cheiron het volgende:
Zo.. wat een complete debielen. Voor altijd uit de maatschappij halen wat mij betreft
Omdat de verkeerde partijen hier altijd regeringspartijen worden en Justitie praktisch alleen máár blunders maakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 04:19 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom hebben we er met z'n allen ook alweer voor gezorgd dat deze jongens er met enkele jaartjes cel vanaf gaan komen mits ze niet vrijgesproken worden doordat justitie grote blunders maakt?
Nee, niet typisch Nederlands. In Belgie hebben ze er kennelijk ook last van.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:40 schreef progrock het volgende:
[..]
Goed idee. Alleen lopen er nog veel meer zoals hen rond, van die figuren die elk moment kunnen ontploffen. En aangezien Justitie allen iets heeft aan "harde bewijzen", moeten er eerst nog veel meer doden vallen voor deze debielen ècht uit de maatschappij gehaald kunnen worden. Typisch Nederlands: als het kalf verzopen is, ....... !
Moderne technologie kan ook een uitkomst bieden. Zo zijn er wel een paar kerncentrale's die afgegebroken moeten worden. Ik stel voor dat aan deze jongeren over te laten. En in hun gewone kleding natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef StefanP het volgende:
Opruimen. Opsluiten is er namelijk te goed voor; zelfs een euro is al teveel om te spenderen aan dit soort uitschot. Maar laat het maar weer aan het 'geciviliseerde' westen over om dit soort tuig er met een taakstrafje vanaf te komen; het zijn immers arme zielepietjes.
In de middeleeuwen wisten ze wel raad met zulk schoren: publiekelijk radbraken. Pijnlijk doen sterven zodat ze goed na kunnen denken over wat ze gedaan hebben, en andere etters-in-spe zich wel 10x bedenken voor ze iets soortgelijks doen.
Beelden zijn gruwelijk. Het eerste deel valt nog mee, dat zie je wel vaker op vechtpartijen of overvallen, maar het tweede deel is echt te gruwelijk en voor dat deel zou je niets anders dan moord op moeten leggen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ben blij dat ik niet gekeken heb naar dat filmpje
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |