Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef Repeat het volgende:
Ondanks dat ik tegen wapenbezit ben ga ik op dit soort momenten erg twijfelen.
http://www.brusselnieuws.(...)tm?newsID=1178203437quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef SpecialK het volgende:
filmpje werkt niet (voor mij iig)
en je mag wel een bron neerzetten naar een tekstueel verslag hoor.
Nee, die man had ze allemaal kapot moeten schieten, dan had ik hem een taart gestuurd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoezo? Je vangt liever kogels ipv klappen?
ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef D.Rose het volgende:
Toch knap dat je daar iemand van kunt herkennen
Hoe dan ook, wel goed dat ze gepakt zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze zullen niet alle beelden hebben vrij gegeven (denk dat er wel een camera dichterbij stond en die beelden niet vrijgeven) verder kunnen ze met apparatuur natuurlijk ook nog dingen uitvergroten enzo
Ja, een terugkeer naar de oude vertrouwde normen en waarden van de Middeleeuwen, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef StefanP het volgende:
Opruimen. Opsluiten is er namelijk te goed voor; zelfs een euro is al teveel om te spenderen aan dit soort uitschot. Maar laat het maar weer aan het 'geciviliseerde' westen over om dit soort tuig er met een taakstrafje vanaf te komen; het zijn immers arme zielepietjes.
In de middeleeuwen wisten ze wel raad met zulk schoren: publiekelijk radbraken. Pijnlijk doen sterven zodat ze goed na kunnen denken over wat ze gedaan hebben, en andere etters-in-spe zich wel 10x bedenken voor ze iets soortgelijks doen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:20 schreef Commensaal het volgende:
Triest. Die beelden hoef ik trouwens absoluut niet te zien.
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beterquote:
Nou, da-is nie hoor. Ze tackelen 'm, en daarna is het alsof ze helemaal losgaan op een zoutzak. Inclusief 'springen op een zoutzak'.quote:
het is al nacht moet ik mezelf dan verzieken met beelden die me waarschijnlijk zullen pijnigen?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je de beelden gezien had, wist je dat dat een understatement was. (nee kijk niet is beter)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |