Schatje en ik modden slechts een klein gedeelte van een groot forum. Het beleid is niet iets wat modjes maken maar de fa's en a's en Danny. Wij voeren slechts uit zoals wij denken dat goed is. Daarom hebben wij achter de schermen ook allerlei overleg topics lopen om communicatie open te houden tussen modjes en fa's enzo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef D.zire het volgende:
en vanwaar dat jullie niets te maken hebben met andere subfora's. Fok is toch 1 forum?
Wat een intelligente post.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Rutgerr het volgende:
Pfff, al die dieettopics waar lelijke mensen, die wanneer ze slank zijn nog steeds lelijk zijn, slowchatten zijn ook niet al te inhoudelijk. En vloeken gebeurt overal, zelfs in Voetbal.
En vanwaar armoedigheid? Jullie hele forum draait op armoedigheid, check de aparte Big Brother en De Gouden Kooi subfora maar. Succes met het handhaven van het beleid.
De fa's zijn geen modjes van Lif. Als je graag wilt weten wat zij vinden kan je ze altijd mailen en ze vertellen waarom een sc reeks waarin gebaggerd bij het leven wordt, opgelaten moet worden. Misschien dat zij de meerwaarde zien van wat jullie daar deden. Misschien dat zij in alle bagger posts juweeltjes vinden die ons niet is opgevallen...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:45 schreef D.zire het volgende:
en de fa's vonden ook dat dit slowchat topic dicht moest?
Nee, jij bent moeders mooistequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Rutgerr het volgende:
Pfff, al die dieettopics waar lelijke mensen, die wanneer ze slank zijn nog steeds lelijk zijn, slowchatten zijn ook niet al te inhoudelijk. En vloeken gebeurt overal, zelfs in Voetbal.
En vanwaar armoedigheid? Jullie hele forum draait op armoedigheid, check de aparte Big Brother en De Gouden Kooi subfora maar. Succes met het handhaven van het beleid.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, jij bent moeders mooiste![]()
Ik wil je graag wat verklappen: Magere jongens zijn IEUW. Als ik je zie posten in "Wat heb ik vandaag weer eens aan" is wat ik denk niet: "Och wat leuk, of: "Och wat lelijk", maar: "GA ES WAT ETEN, GRATENPAKHUIS!!"
Normaal gesproken zou ik die gedachten voor mezelf houden, want je wilt niet persé iemand kwetsen enzo. Maar nu ik zie dat jij ook geen blad voor je mond neemt..........Héérlijk. Wacht, ik zal nog eens wat verder uitweiden: vooral de kont van magere jongens is eng. ipv billen zie je die bekkenbotten met een soort velletje. Kippenborstjes zijn ook niet aantrekkelijk. Nee. Eigenlijk is dun erger dan een beetje dik.
Misschien kan je een eigen topic beginnen, met: "Hoe krijg ik wat meer vlees op m'n reet"![]()
Houd de eer aan jezelfquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil je graag wat verklappen: Magere jongens zijn IEUW. Als ik je zie posten in "Wat heb ik vandaag weer eens aan" is wat ik denk niet: "Och wat leuk, of: "Och wat lelijk", maar: "GA ES WAT ETEN, GRATENPAKHUIS!!"
Normaal gesproken zou ik die gedachten voor mezelf houden, want je wilt niet persé iemand kwetsen enzo. Maar nu ik zie dat jij ook geen blad voor je mond neemt..........Héérlijk. Wacht, ik zal nog eens wat verder uitweiden: vooral de kont van magere jongens is eng. ipv billen zie je die bekkenbotten met een soort velletje. Kippenborstjes zijn ook niet aantrekkelijk. Nee. Eigenlijk is dun erger dan een beetje dik.
Misschien kan je een eigen topic beginnen, met: "Hoe krijg ik wat meer vlees op m'n reet"![]()
En toch val je elke avond huilend alleen in slaap met een pak chocolaquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft dat hiermee te maken? Dit had je beter in LIF SC kunnen posten denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn indruk is anders. Zo heb ik gisteren ook weer een aantal posters moeten verwijderen uit hetquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef parselmouth het volgende:
Het viel mij juist op dat de SC in de andere topics in LIF flink is afgenomen sinds het sctopic er was.
ja conleche is ook erg dik......quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef parselmouth het volgende:
Rofl, daar viel wat opgekropte frustratie van een dikkie uit de lucht...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
maar (tegen)argumenten geven en antwoorden op wat andere vragen doen jullie dan weer niet [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
maar (tegen)argumenten geven en antwoorden op wat andere vragen doen jullie dan weer niet [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |