abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:41:24 #201
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_54742164
en vanwaar dat jullie niets te maken hebben met andere subfora's. Fok is toch 1 forum?
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_54742182
Omdat er in voetbal gescholden wordt is dat dan een vrijbrief voor de rest van het forum? Vreemde gedachtengang is dat vind ik.

Verder kun je natuurlijk altijd de fa's aanspreken op hun "armoedige forum" Dat is namelijk iets waar een modje van een subforum zich niet mee bezig houdt. Je kan ze altijd mailen natuurlijk.

De fora die je noemt zeggen mij niets, ik kom daar nooit want ik kijk niet naar die (in mijn opinie dan) pulp.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54742214
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef D.zire het volgende:
en vanwaar dat jullie niets te maken hebben met andere subfora's. Fok is toch 1 forum?
Schatje en ik modden slechts een klein gedeelte van een groot forum. Het beleid is niet iets wat modjes maken maar de fa's en a's en Danny. Wij voeren slechts uit zoals wij denken dat goed is. Daarom hebben wij achter de schermen ook allerlei overleg topics lopen om communicatie open te houden tussen modjes en fa's enzo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:45:43 #204
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_54742246
en de fa's vonden ook dat dit slowchat topic dicht moest?
pi_54742339
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Rutgerr het volgende:
Pfff, al die dieettopics waar lelijke mensen, die wanneer ze slank zijn nog steeds lelijk zijn, slowchatten zijn ook niet al te inhoudelijk. En vloeken gebeurt overal, zelfs in Voetbal.
En vanwaar armoedigheid? Jullie hele forum draait op armoedigheid, check de aparte Big Brother en De Gouden Kooi subfora maar. Succes met het handhaven van het beleid.
Wat een intelligente post.
I intend to live forever, or die trying.
pi_54742379
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:45 schreef D.zire het volgende:
en de fa's vonden ook dat dit slowchat topic dicht moest?
De fa's zijn geen modjes van Lif. Als je graag wilt weten wat zij vinden kan je ze altijd mailen en ze vertellen waarom een sc reeks waarin gebaggerd bij het leven wordt, opgelaten moet worden. Misschien dat zij de meerwaarde zien van wat jullie daar deden. Misschien dat zij in alle bagger posts juweeltjes vinden die ons niet is opgevallen...

Cc schatje en mij ook even want we lezen graag mails die over ons gaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54742607
Hadden jullie er last van? wat maakt het uit. Alle actieve posters vonden dat het leuk ging en er werd vaak genoeg over mode e.d gepraat.

Je gaat toch niet urenlang met elkaar praten over wat voor spijkerbroek je het mooist vind, net zoals ze bij de brommer sc ook niet alleen maar hebben over grote of kleine tandwielen. Verder heb ik nog nooit iemand hier in feedback zien klagen over ons.

Dit topic is speciaal in het leven geroepen om het offtopic te beperken in andere delen van het fora. Want dat is toch de grondslag van een slowchat lijkt me. Ik vind het dan ook een rare keuze om dit topic te sluiten...En ik weet wel zeker dat de rest van de vaste posters het hier volledig mee eens is.
pi_54742815
Het hoeft heus niet alleen enkel maar LIF gerelateerd te zijn. Waar het op neer komt is dat het kanker dit en dat, onleesbare zinnen, in caps posten en ander geneuzel de overhand hadden in die SC. Ik had nog zo gezegd dat we dat niet wilden zien. Als jullie daar dan geen gehoor aan geven houdt het op.

Als je het verder niet eens bent met onze beslissing, stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl .
pi_54742930
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Rutgerr het volgende:
Pfff, al die dieettopics waar lelijke mensen, die wanneer ze slank zijn nog steeds lelijk zijn, slowchatten zijn ook niet al te inhoudelijk. En vloeken gebeurt overal, zelfs in Voetbal.
En vanwaar armoedigheid? Jullie hele forum draait op armoedigheid, check de aparte Big Brother en De Gouden Kooi subfora maar. Succes met het handhaven van het beleid.
Nee, jij bent moeders mooiste
Ik wil je graag wat verklappen: Magere jongens zijn IEUW. Als ik je zie posten in "Wat heb ik vandaag weer eens aan" is wat ik denk niet: "Och wat leuk, of: "Och wat lelijk", maar: "GA ES WAT ETEN, GRATENPAKHUIS!!"

Normaal gesproken zou ik die gedachten voor mezelf houden, want je wilt niet persé iemand kwetsen enzo. Maar nu ik zie dat jij ook geen blad voor je mond neemt..........Héérlijk. Wacht, ik zal nog eens wat verder uitweiden: vooral de kont van magere jongens is eng. ipv billen zie je die bekkenbotten met een soort velletje. Kippenborstjes zijn ook niet aantrekkelijk. Nee. Eigenlijk is dun erger dan een beetje dik.
Misschien kan je een eigen topic beginnen, met: "Hoe krijg ik wat meer vlees op m'n reet"
pi_54744222
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil je graag wat verklappen: Magere jongens zijn IEUW. Als ik je zie posten in "Wat heb ik vandaag weer eens aan" is wat ik denk niet: "Och wat leuk, of: "Och wat lelijk", maar: "GA ES WAT ETEN, GRATENPAKHUIS!!"

Normaal gesproken zou ik die gedachten voor mezelf houden, want je wilt niet persé iemand kwetsen enzo. Maar nu ik zie dat jij ook geen blad voor je mond neemt..........Héérlijk. Wacht, ik zal nog eens wat verder uitweiden: vooral de kont van magere jongens is eng. ipv billen zie je die bekkenbotten met een soort velletje. Kippenborstjes zijn ook niet aantrekkelijk. Nee. Eigenlijk is dun erger dan een beetje dik.
Misschien kan je een eigen topic beginnen, met: "Hoe krijg ik wat meer vlees op m'n reet"
pi_54744264
quote:

[..]

Houd de eer aan jezelf
Pretentieus geneuzel.
pi_54744324
quote:

[..]

En toch val je elke avond huilend alleen in slaap met een pak chocola

En ik ben het volledig mee eens met jovink. Niemand had er last van. Als je het gescheld, of posts met caps lock zat was dan bekijk je de topic toch niet meer
pi_54744427
Rofl, daar viel wat opgekropte frustratie van een dikkie uit de lucht...

Ik kan me er in vinden dat jullie gescheld met kanker enzo niet tof vinden en kan me voorstellen dat jullie dat niet okay vinden.
Maar als ik kijk naar R&P zie ik dat het daar bijvoorbeeld ook NOOIT gaat over het subforum waar het topic in zit. En misschien dat er onder de modjes een heel systeem zit met 'die heeft niks te maken met dat', maar zo zien de users dat toch wel. Voor ons is het het meest logische als modjes hetzelfde beleid uitvoeren (en ik snap dat ereen verschil is tussen een ONZ topic en een POL topic, maar we hebben het over SC, de SC van POL is ook van een heerlijk laag niveau).
En het is allemaal getrut en geneuzel in onze SC, maar daar is SC toch voor? Beetje ouwehoeren en kloten? Gewoon gezellig met mensen uit de serieuze topics lullen over alles en niks, in plaats van irritante onderonsjes in topics die wel ergens over gaan. Het viel mij juist op dat de SC in de andere topics in LIF flink is afgenomen sinds het sctopic er was.
pi_54744454
en ehh de sluiting van de SC is een irrationele, onvoldoende gefundeerde, door emoties geleide keuze. Het grootste struikelblok voor mij is dat wij nooit maar dan ook nooit een etiquette voorgeschoteld hebben gekregen over hoe wij ons zouden moeten 'gedragen' volgens Schatje en een of andere DarkElf (wie dat ook mag zijn). Ik heb hier echter wel een aantal keer, na een 'waarschuwing' oid nadrukkelijk om gevraagd.

Na mijn weten zijn er geen (bevestiging graag van Schatje) klachten over ons binnengekomen. En over de feitelijke inhoud van de SC valt te discussiëren; generatiekloof bijvoorbeeld.

Ik ga er dan ook van uit dat de sluiting van het Lif.SC topic oorzaak is van wanbeleid cq. dictatoriaal moderatorschap en een nieuw dieptepunt in de geschiedenis van vrijheid van meningsuiting op Nederlandse openbare fora.
pi_54744856
quote:

[..]

Sorry, maar wat heeft dat hiermee te maken? Dit had je beter in LIF SC kunnen posten denk ik.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_54745126
lif slowchatters
ik vind het belachelijk dat het topic dicht is als je slowchat topic over een LIF onderwerp gaat kan je net zo goed in het desbetreffende topic over dat onderwerp gaan praten of niet dan?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54745167
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef parselmouth het volgende:

Het viel mij juist op dat de SC in de andere topics in LIF flink is afgenomen sinds het sctopic er was.
Mijn indruk is anders. Zo heb ik gisteren ook weer een aantal posters moeten verwijderen uit het
'Show je nieuwe kleding' topic. Toen dacht ik nog ff van er is een SC waarom lullen ze daar niet.
pi_54745680
maar (tegen)argumenten geven en antwoorden op wat andere vragen doen jullie dan weer niet
pi_54745778
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef parselmouth het volgende:
Rofl, daar viel wat opgekropte frustratie van een dikkie uit de lucht...
ja conleche is ook erg dik......
maar zo te zien is het slowchatten nu wel weer verplaatst naar 'show je nieuwe kleding'
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:53:37 #220
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_54748172
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
maar (tegen)argumenten geven en antwoorden op wat andere vragen doen jullie dan weer niet [ afbeelding ]
pi_54748628
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
maar (tegen)argumenten geven en antwoorden op wat andere vragen doen jullie dan weer niet [ afbeelding ]
Pretentieus geneuzel.
pi_54748942
sc op een normale manier is niets mis mee, maar zoals het topic steeds liep was gewoon echt niet normaal. Als je zelf denkt dat steeds schelden, om de haverklap kanker roepen, in caps posten en alles wat er meer gebeurde normaal is dan moet je toch maar eens bij jezelf te raden gaan wat er in hemelsnaam mis is met je.

Je kan je normaal gedragen, das echt niet zo moeilijk. Het forum zit vol met mensen die het kunnen en ik neem aan dat je in het gewone leven (werk, school, ouders) ook gewoon normaal praat zonder zo belachelijk te doen.

Nogmaals normaal sc, op een normale geciviliseerde leuke manier die ook nog uitnodigend is voor anderen is echt niets mis maar blijkbaar was dat gewoon net een tikje te moeilijk voor de mensen die er posten.

Ben je het absoluut oneens met de beslissing die schatje en ik genomen hebben is dat je goed recht en nogmaals: mail dan naar de fa's en leg op een normale manier uit (je wilt toch serieus genomen worden? dat bereik je niet door je als een dwaas te gaan gedragen in andere topics) waarom je denkt dat een sc topic in lif een aanwinst is...

Dan zien we dan weer verder.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54749038
Oh, nou ja ik denk dat ik die pagina's gemist heb dan. Dacht dat dat vooral in de eerdere delen zo was.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:51:45 #224
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_54749647
Ik zie hier alleen maar normale posts? Met goede argumenten?
pi_54749902
Het gross van de posts in de SC (zo'n 80%) was toch vrij 'normaal' (als normaal uiteraard uiterst relatief). En ach schelden, in 5 minuten gouden kooi/big brother hoor je meer onreine woorden dan in 4 SC topics.

Verder heb ik van de mods nog steeds geen onderbouwd antwoord gehoord waarom de SC nu gesloten is (los van 'al dat gescheld, in caps posten en kankah'. De SC was 'open' genoeg om minstens 10 mensen bezig te houden op een positieve manier en dan de andere lif bezoekers zoals de dikke vrouwen club, de bedplasser en het meiske met de bloedende vagina zich niet met ons kunnen identificeren so be it. Ik vind dat wij recht hebben op ons eigen topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')