quote:Op zondag 6 mei 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Ik weet niet eens wat wondroos in het Nederlands is.
Dat had Balkenende in 2004 ofzo, toen hij een tijd in het ziekenhuis lag. Is een hele diepe ontsteking van huid en het onderhuidsbindweefsel.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Ik weet niet eens wat wondroos in het Nederlands is.
Kunst!! Dokter!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:45 schreef Isabeau het volgende:
erysipelas
En blijft helaas latent aanwezig!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat had Balkenende in 2004 ofzo, toen hij een tijd in het ziekenhuis lag. Is een hele diepe ontsteking van huid en het onderhuidsbindweefsel.
geen simpele medische vragen stellen als ik nog wakker ben hoorquote:
O, ja. Toen ze steeds een stukje van hem wegsneden. En ik hoopte dat uiteindelijk alleen zijn priemende wijsvingertje zou overblijven.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat had Balkenende in 2004 ofzo, toen hij een tijd in het ziekenhuis lag. Is een hele diepe ontsteking van huid en het onderhuidsbindweefsel.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:48 schreef broer het volgende:
O, ja. Toen ze steeds een stukje van hem wegsneden. En ik hoopte dat uiteindelijk alleen zijn priemende wijsvingertje zou overblijven.
Dat kinderen communicatief veel beter aanspreekbaar zijn als gesprekspartner tegenwoordig?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
geen simpele medische vragen stellen als ik nog wakker ben hoor![]()
Wat wordt verstaan onder het woord 'uxoricide'
Ik vraag me nu ernstig af waar de klemtoon hoort.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:45 schreef Isabeau het volgende:
erysipelas
Eh, nee, niet echt.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:51 schreef ElizabethR het volgende:
Dat kinderen communicatief veel beter aanspreekbaar zijn als gesprekspartner tegenwoordig?
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Uxor is dacht ik vrouw als zijnde een echtgenote. Moord op een echtgenote?
Je staat er zelf twee keer inquote:Op zondag 6 mei 2007 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het vermoorden van je vrouw is correct. (rare zin
)
Bolkesteijn +1
Isabeau 1
tong80 1
wyccie 1
ElizabethR 2
broer 1
Yurithemaster 1
Isabeau 1
Wat lief dat je je 'plagiaat' toegeeftquote:Op zondag 6 mei 2007 03:55 schreef broer het volgende:
(Het was een grapje van André Manuel.)
Handig hè, dat Latijnquote:Op zondag 6 mei 2007 03:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar 2 jaar latijn op school wel niet goed voor is.
Noem 2 namen van de vele wetenschappers die deelnamen aan het Amerikaanse project met als doel de ontwikkeling van een atoombom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |