En dat is het!! De gebroerders Grimm zijn er niks bijquote:Op zondag 6 mei 2007 03:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel dat sprookjesboek gelezen en ik niet
Wat was de vraag ook alweer?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:21 schreef ElizabethR het volgende:
Goed zo, heiden!!
kweenie hoor, maar jij bent echt even van het padje af hier in dit topicquote:Op zondag 6 mei 2007 03:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. De 10 minuten zijn nog niet voorbij, en ik maar wachten met mijn vraag. En dan ook nog een gokvraag.
.
.
.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
kweenie hoor, maar jij bent echt even van het padje af hier in dit topic
Adem in , adem uit, enzo
Nee, je weet inderdaad niet, ik bepaal zelf wel hoe ik adem!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef ScottTracy het volgende:
Goede en nieuwe vragen
De vraagsteller zegt of het antwoord goed is. Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
Ik zie het laatste half uur geen antwoord van jou, laat staan het recht op een nieuwe vraagquote:Op zondag 6 mei 2007 03:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
[..]
Nee, je weet inderdaad niet, ik bepaal zelf wel hoe ik adem!. Bovendien heb ik alweer netjes een gewoon antwoord gepost, DUS DOE GEWOON EVEN NORMAAL!
Goed.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:33 schreef broer het volgende:
Je mag niet editen.
Irrelevant, staat niets over in in de spelregels.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie het laatste half uur geen antwoord van jou, laat staan het recht op een nieuwe vraag
Ach, dat jij niet kunt lezen kan ik ook niet helpen, al zou ik het wel willen dat ik het kon helpen, want dan zou je dit topic wat minder vervuilenquote:Op zondag 6 mei 2007 03:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Irrelevant, staat niets over in in de spelregels..
jeejquote:Op zondag 6 mei 2007 03:32 schreef broer het volgende:
Yuri +1
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, dat jij niet kunt lezen kan ik ook niet helpen, al zou ik het wel willen dat ik het kon helpen, want dan zou je dit topic wat minder vervuilen
Meer staat er niet in over nieuwe vraag! Ik heb dus gelijk.quote:Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold Als er na een goed antwoord niet binnen 10 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:38 schreef ElizabethR het volgende:
Madison Square Garden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |