Een nieuwe vraag stellen, is dat nou zoveel gevraagdquote:Op zondag 6 mei 2007 02:51 schreef vronie het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in
'Het moment dat jij het antwoord op jouw vraag goed keurde', dan.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:49 schreef wyccie het volgende:
'Mijn goedkeuring'..... Alsof ik macht heb.
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:56 schreef wyccie het volgende:
als vronie niet binnen 3 minuten een vraag stelt, trek ik het punt weer in.
Ik had een vraag gesteld ,maar daar werd weer met onzin op gereageerd dus ik heb hem verwijderdquote:Op zondag 6 mei 2007 02:56 schreef wyccie het volgende:
Da's waar ook. Niet als blackmail bedoeld, maar als vronie niet binnen 3 minuten een vraag stelt, trek ik het punt weer in.
Ik heb er een hekel aan als men wel een punt scoort, maar geen vraag wil stellen.
Ik heb geen vraag gezien hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 03:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik had een vraag gesteld ,maar daar werd weer met onzin op gereageerd dus ik heb hem verwijderd
Hey, sterf!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:00 schreef vronie het volgende:
Ik had een vraag gesteld ,maar daar werd weer met onzin op gereageerd dus ik heb hem verwijderd
Ik dacht dat je zei dat je een heinden wasquote:Op zondag 6 mei 2007 03:10 schreef wyccie het volgende:
Hoe heten de zonen van Noach?
Klopt, maar dat heb ik vroeger nog wel geleerd. Ach ja, soms onthoud je wel eens iets.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik dacht dat je zei dat je een heinden was![]()
Ben ik ook hoor, maar toch heb ik de bijbel al een keer of drie gelezen. Mooi boekkie, spannende verhalen!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je een heinden was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |