Yep, deze kattensoort komt oorspronkelijk uit Man. Wel schattig, zo zonder staart. Lijkt een lief propje.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:17 schreef vronie het volgende:
Manx
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:52 schreef tong80 het volgende:
Jezus zeg. Ik vraag een normale voertbalvrag wat ik hier nooit doe omdat ik weet dat ihier mensen zitten die met het echte leven niks te maken hebben, en krijg ik het op m'n kloten
Ja wat een lieverd he.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, deze kattensoort komt oorspronkelijk uit Man. Wel schattig, zo zonder staart. Lijkt een lief propje.
vronie +1
Stand 743
tong80 1
vronie 1
Ik ben een kattenmens dus deze vraag wist ikquote:Op zondag 6 mei 2007 02:29 schreef erkel het volgende:
Ik betwijfel of dit antwoord zonder opzoeken tot stand is gekomen. Deze persoon is wel eens eerder langsgekomen en was ook toen niet echt een 'aanwinst' voor het spel.
wie vronie?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:29 schreef erkel het volgende:
Ik betwijfel of dit antwoord zonder opzoeken tot stand is gekomen. Deze persoon is wel eens eerder langsgekomen en was ook toen niet echt een 'aanwinst' voor het spel.
Ok sorry, dan heb ik niks gezegd. Doe je ff een nieuwe vraag en lees je de OP later ook nog ff doorquote:Op zondag 6 mei 2007 02:32 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik ben een kattenmens dus deze vraag wist ik
Vronie komt hier volgens mij wel vaker hoor en deze vraag was niet eens echt moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok sorry, dan heb ik niks gezegd. Doe je ff een nieuwe vraag en lees je de OP later ook nog ff door![]()
Kan me nog een nacht herinneren toen er ook iets misging, maar dat was dan waarschijnlijk een misverstand. Ik trek mijn woorden terugquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vronie komt hier wel vaker hoor en deze vraag was niet eens echt moeilijk
Jij bent waarschijnlijk erg intelligentquote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vronie komt hier volgens mij wel vaker hoor en deze vraag was niet eens echt moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |